zondag 25 januari 2015

Top-3 challenge nr. 39

Goedemorgen....ja hoor....het is weer tijd voor de top-3.....
Wat is het toch heerlijk om alle kaarten te bewonderen maar wat is het toch moeilijk om een top-3 te kiezen.....Iedereen doet zo onwijs zijn best en dan gun je iedereen dat plekje in de top-3 maar helaas....3 plaatsen blijven 3 plaatsen.....
Deze keer zijn de podiumplaatsen gereserveerd voor de volgende creaties.....

Op nr. 1 hebben we .....

nr.14 Ellie B.


op nr. 2...

Nr. 4 Suzanna


en tenslotte op nr. 3....

Nr. 6 Margreet



Geweldig gedaan dames...wat een prachtige kaarten en wat een mooie steekjes hebben jullie toegevoegd. Super !!!

Ellie....voor jou als nr. 1 hebben we een prijs gekregen van onze sponsor...


De volgende prijs gaat de jouwe worden als je mij even je gegevens mailt.....


Dat ziet er toch weer super uit.....
Doe allemaal mee met de challenge die nú loopt en wie weet is er de volgende keer zo'n mooie prijs voor jou ....embossing willen we graag zien ....en de challenge loopt tot 2 februari 18.00 uur.
Heel veel succes allemaal en vooral heel veel freubelplezier.

Namens het DT van WLVC wens ik iedereen een hele fijne zondag.
Lieve groetjes van Plony.

11 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd dames, welverdiend.
    Gr Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk ik sta in de top 3, hartstikke bedankt! En Ellie gefeliciteerd met je eerste plaats, en natuurlijk ook Margreet gefeliciteerd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd dames dat jullie mooie kaarten een top 3 plekje hebben gehaald, geniet er van...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd dames echt verdient en geniet van jullie plaatsje
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Ellie en Suzanna!
    Ik ben erg trots met mijn Top 3 plek. Vorige keer was ik de random winnaar en zei vol bravour dat ik nu voor de Top 3 ging....en dat is gelukt!!! Helemaal gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ellie Suzanna en Margreet Gefeliciteerd allemaal!
    Mooie top 3 is er gekozen!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ellie Suzanna en Margreet Van harte gefeliciteerd. Prachtige kaarten. Een wel verdiende top 3
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ellie, Suzanna en Margreet gefeliciteerd met jullie prachtige kaartjes !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn er super leuke kaarten gemaakt gefeliciteerd dames..
    vintage is helemaal mijn stijl..
    heb me net aangemeld bij deze super leuke site

    groet Gerrie
    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat super leuk dat ik als nr 1 ben gekozen in de top 3 en daarmee een fantastische prijs heb gewonnen. Ik ben er super blij mee en ga jullie snel mailen.
    Suzanna en Margreet jullie ook proficiat.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaarten waren hierbij, wat zou het moeilijk kiezen, ze zijn allemaal zo leuk, gefeliciteerd dames met deze toppertjes en Ellie met deze prijs, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen