vrijdag 9 januari 2015

Eens even iets anders.....

Goedemorgen allemaal......

Een van mijn voornemens voor 2015 was om op het WLVC-blog eens te wijzen op iets wat mij of 1 van de DT-leden is opgevallen in blogland, FB of pinterest bijvoorbeeld.

Vandaag wil ik daar eens mee beginnen en ik heb voor jullie een mevrouw die ik steeds op FB langs zag komen en waarvan ik dacht......geweldig wat zij doet.....

Deze mevrouw is Ayten Dogan en ik heb haar gevraagd eens iets te vertellen over zichzelf.....Dit is wat zij mij schreef om hier op het WLVC-blog met jullie te delen.....

Hallo ik ben Ayten Dogan.....even iets over mezelf....
Ik ben in Turkije geboren en heb daar mijn eerste jaren gewoond.
Op mijn tiende ben ik naar Nederland gekomen dus bijna mijn hele leven in Nederland gewoond.
Ik ben getrouwd en heb twee kinderen.
Mijn hobby is van iets ouds weer iets nieuws maken.
Daarnaast zijn er ook nog andere dingen die ik graag maak en of het nu een naaiwerk is of iets verven...ik doe van alles.
Ik ontwerp alles zelf en werk nooit met patronen. Dit is mijn passie en ik doe dit hoofdzakelijk voor de ontspanning.
Als ik eenmaal bezig ben dan vergeet ik de buitenwereld, zo ga ik dan in mijn werk op.Ik vind het belangrijk om mijn creaties zo mooi mogelijk te maken zodat het ook anderen aanspreekt en ik verkoop ze ook regelmatig.

Dit is de link naar de FB-groep van Ayten....: https://www.facebook.com/groups/192354570940287/

En dit is haar verkoop-pagina : https://www.facebook.com/aytensbrocante?ref=hl&ref_type=bookmark

Dan willen jullie natuurlijk nu wel graag wat foto's zien om te kunnen beoordelen of het terecht is dat ik dit zo supergaaf vind om te zien......Het is natuurlijk wél zo dat smaken verschillen maar ik denk toch dat jullie mijn mening gaan delen hoor......

Ga er maar eens voor zitten.....
















Is het niet snoezig?????
Ik vind het helemaal leuk...en ik hoop dat ik jullie niet heb verveeld met mijn blogpost van vandaag......
Ayten....ik wil je heel hartelijk bedanken dat ik dit moois mocht delen met de volgers van ons vintage-blog en ik blijf je volgen hoor.

Fijne dag allemaal....liefs van Plony

40 opmerkingen:

  1. Prachtig werk van deze mevrouw, leuk om dit te delen Plony!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo meid dankje voor je reactie wat lief van je

      Verwijderen
  2. Ik ben het helemaal met je eens Plony
    schitterend om te zien .
    Fijne vrijdag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee van je Plony om zo eens iemand in de "spotlights" te zetten. Het is inderdaad heel mooi wat deze mevrouw allemaal maakt. Suikerzoet ;) maar wel heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige werkjes dat deze mevrouw maakt. Een dikke welverdiende pluim.
    Plony reuze leuk idee van je, het was helemaal geen saaie blogpost.
    Hartelijke groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een creativiteit, wat een bijzondere creaties maakt Ayten en dat allemaal gemaakt zonder patroon, super leuk ik ben er helemaal weg van. Zij verdient het om in de spotlight gezet te worden. Een hele leuke blogpost past perfect bij dit vintageblog.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwww Plony, ik snap wel dat je hier helemaal weg van bent. Wat een creativiteit zeg. Heel overweldigend prachtig zoals zij alle brocante heeft gemaakt. Dit is ook echt wel waar ik van hou!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit ziet er zeker prachtig uit, zo romantisch en echt om van te genieten
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is genieten hoor ... geweldig mooi wat Ayten allemaal maakt ... Dik verdiend om eens in de kijker gezet te worden ... Bedankt Plony !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw dit is geweldig en wat een super mooi gebaar van je Plony om haar in het zonnetje te zetten en dit met ons allemaal te delen
    Bedankt.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, dat ziet er geweldig uit!
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar is niets teveel over gezegd Plony. Wat een prachtige dingen maakt zei. Leuk hoor als je zoiets kunt maken. Fantastisch, ik zou willen dat ik dat ook kon.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er prachtig uit, leuk om haar hier eens in het zonnetje te zetten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sevgili Ayten Hanım scrapbook dünyasında ilk defa bir Türk ismine rastladım ve müthiş gurur duydum. Basarılarınızın artarak devamını diliyorum.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tesekkurler sevdiginiz icin cok mutluluym insallah sizinlen gorusmek uzere sizin de blog unuz yar mi

      Verwijderen
  14. Wat is dit mooi gedaan, wat een prachtige dingen, in een woord Super,
    Groetjes Lisa,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo lieve vrienden, heb beetje iedereen bedankt in het kort.
    en wat een lieve reacties ik ben er heel erg blij mee, en bloos een beetje er van.
    dit ben ik niet gewend om in een blog te staan maar nogmaals mijn dank hier voor

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo plony ik wil je bij deze bedanken dat je mij mij in je blog in het zonnetje heb gezet, ik heb er geen woorden voor en je weet niet hoe erg ik dit waardeer en zoveel lieve reacties ben sprakeloos ik weet niet meer wat ik moet zeggen en nog maals bedankt lieve vriendin vriendelijke groeten Ayten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk dat je ook hier je mooie creaties kan laten zien. Ben supertrots op je, meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit hoort helemaal bij jouw werk. Ik kan me voorstellen, dat je van dit moois kan genieten. Afijn, je hebt nog veel te doen zie ik wel. Succes er mee. groetjes leny

    BeantwoordenVerwijderen