dinsdag 20 januari 2015

Een nieuw DT-lid

Goedemorgen allemaal......

Iedereen die ons blog een beetje heeft gevolgd zal gezien hebben dat ons DT nog niet "op sterkte" is gebracht nadat Christa ons team heeft verlaten.
We wilden de drukke decembermaand eerst voorbij laten gaan vóór we ons eens gingen buigen of we nu wél of niet een nieuw DT-lid erbij wilden.

Afgelopen zaterdag was ik in gesprek met iemand en toen ik later thuis nog eens na ging denken over dit gesprek dacht ik ineens.....ik ga de stoute schoenen aantrekken en haar vragen of ze in ons team wil en wat denk je.........yesssssssss.......dat wilde ze heel graag. Ik zal niet verklappen wie het is want ze stelt zichzelf hieronder aan jullie voor maar ik kan jullie wel zeggen dat ik heel blij ben met deze aanvulling op het team waar ik toch al zo supertrots op ben......

Eerst even een kaart van haar .....en dan gaan jullie zien wie er vanaf februari mee gaat draaien bij WLVC......






Hallo allemaal,
 Ik was erg verrast toen Plony vroeg of ik haar team wilde versterken. Jullie begrijpen natuurlijk wel….daar hoefde ik zeker niet over na te denken.
De meesten zullen mij waarschijnlijk wel al kennen maar zal mij eerst toch nog maar even voorstellen.
 Ik ben Marjan van der Wiel, getrouwd met Marcel en samen zijn wij de ouders van Mariska en Erik.
Zelf ben ik al jaren met kaarten maken bezig…van filigraan, pergamano tot 3d kaarten maken.
Daarna heb ik nog een hele tijd embossingkaarten gemaakt…tot het scrappen in kwam…in het begin moest ik hier erg aan wennen…maar vind het nu echt geweldig om te doen. Daarom vind ik ook zo ontzettend leuk dat ik hier in het team mag komen. Ik heb er heel veel zin in en hoop dat ook ik jullie kan inspireren.

Liefs, Marjan
Begrijpen jullie nu dat ik helemaal happy ben......samen met Marjan gaan we nóg meer moois maken hier bij WLVC....mis het niet!

Allemaal een hele fijne dag.....
Lieve groetjes van Plony.


19 opmerkingen:

  1. Succes Marjan en gefeliciteerd.
    Gr Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes Marjan, gefeliciteeerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat Marjan ook jullie team komt versterken, ze maakt altijd leuke kaarten, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! En Marjan veel plezier bij dit geweldige team!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart !
    Leuk dat Marjan erbij komt ,ze maakt idd prachtige creaties .
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marjan maakt prachtige kaarten, dus een hele goede keuze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top hoor Plony dat je Marjan hebt weten te strikken om jullie team te versterken!
    Kan mij voorstellen dat je helemaal in de wolken bent maar je hebt zowie zo altijd al een top team gehad!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd en ga er lekker van genieten en dan kunnen wij weer van jou genieten en van het gehele team, liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reacties
    1. Van harte Marjan ..veel succes maak maar mooie creaties zodat wij ook mee kunnen genieten .

      Verwijderen
  10. Marja gefeliciteerd en ik ben al fan van jou ... leuk dat jij ook gaat samenwerken met dit prachtige team !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hou wat leuk dat Marjan isdit team komt.... Heel fijn want Marjan maakt ook prachtige kaarten wat kunnen we hier straks een inspiratie krijgen voor een mooi vintage kaart. Ik bedoel nog meeR want alle leden van dit dt team maken schitterenDe kaarten.

    Veel succes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super idee Plony om Marjan te vragen voor jullie DTeam, zij past perfect bij jullie met haar prachtige kaarten die zij altijd een schitterende vintagestijl weet te geven. En helemaal geweldig dat ze ja het gezegt, super Marjan heel veel succes.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk! Ik ken Marjan nog niet, maar dat gaat helemaal goed komen! Marjan veel plezier als DT-lid en dat je ons maar vaak mag inspireren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige aanwinst van jullie team!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. GEFELICITEERD !!
    Veel plezier in dit team.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Marjan, leuk dat je dit team komt versterken, succes, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen