vrijdag 30 januari 2015

DE TOP-3 van 2014

Goedemorgen allemaal hier op het WLVC-blog,

Net als vorig jaar gaan we óók nu een definitieve TOP-3 kiezen uit de allermooiste kaarten van het afgelopen jaar.
Graag wil ik iedereen weer vragen om met ons mee te kiezen .
Wij als DT gaan onze stemmen uitbrengen en die zullen 3 x mee tellen ( de stemmen van de DT-leden die vorig jaar in de top-3 hebben gestaan en nog niet in het team zaten destijds, zullen net als de stemmen van de volgers worden meegeteld)  en jullie stemmen worden daar bij opgeteld en dan komen we op een nr. 1, 2 en 3 die alle 3 een prijs gaan ontvangen. Welke prijzen het zijn gaan jullie op 2 februari zien als ik de uitslag bekend ga maken.

We hebben deze keer als extra regel ingevoerd dat degene die hieronder in de verschillende top-3's staan pas definitief meedoen voor de prijzen als ze ook zélf hun stem hebben uitgebracht.....en natuurlijk niet op jezelf stemmen, dat lijkt me logisch.

Jullie kunnen je stemmen als een reactie op dit bericht achterlaten en dan duidelijk aangeven wat je nr.1, 2 en 3 zijn.....dus NIET in willekeurige volgorde aub. Ook de challenge waar de kaart van je keuze staat vermelden...dus bijvoorbeeld:
Nr. 1 is ........challenge nr. ..

Like last year we are voting for a TOP-3 2014.
You can leave your votes as a reaction, just tell us your number 1, 2 and 3.
When your name was in one of the top-3's you have to vote too, otherwise you do not participate in the contest.

Dit zijn alle kaarten van de top-3's van het afgelopen jaar.....

Challenge 17:
 
                                1. Filharmonica          2. Frouwkje               3. Julie

Challenge 18: 
                                1. Gerie                     2. Sylvia                   3. Frosien

Challenge 19:
                                 1. Marga                   2. Monique              3. Annet 

Challenge 20:
                                 1. Rosina                  2. Paper profusion   3. Lia

Challenge 21:
                                 1. Magda                   2. Gerie                   3. Jolanda

Challenge 22:

                                 1. Gerie                     2. Lia                       3. Cindy

Challenge 23:
                                 1. Synove                 2. Leny W                3. Feikje

Challenge 24:
                                 1. Lisa                       2. Ela Rubira           3. Anita

Challenge 25:
                                 1. Jootje                   2. Hanny                   3. Lisa

Challenge 26:
                                 1. Marja                    2. Cobie                    3. Chantal

Challenge 27:
                                 1. Antoinette            2. Chantal                 3. Filharmonica

Challenge 28:
                                 1. Lotte                      2. Joke                     3. Gerie

Challenge 29:
                                 1. Sandy                        2. Lotte                 3. Doris

Challenge 30 waarbij 2 dames de 3e plek gedeeld hebben:
                                1. Jacqueline    2. Maia             3.Erica              3. Paper profusion

Challenge 31:
                                 1. Ellie                      2. Jacqueline            3. Bea

Challenge 32:
                                 1. Julie                    2. Erica                       3. Saskia

Challenge 33:
                                 1. Ina                        2.  Astrid                     3.  Lia

Challenge 34:
                                 1. Chantal               2. Marja                   3. Doris

Challenge 35:
                                 1. Wilma             2. Ela                              3. Sinikka

Challenge 36:
                                 1. Filharmonica         2. Just me                 3. Emmy 

Challenge 37:
                                 1. Maria                    2. MinnaL               3.  Irma

Challenge 38:

                                1. Tineke                   2. Rosina                  3. Gaby

Er kan worden gestemd tot 31 januari 18.00 uur en op 2 februari kom ik hier vertellen waar de prijzen naartoe gaan.

Doen jullie mee??? Heel graag, wij vinden het leuk als er met elkaar gekozen wordt....

Lieve groetjes van het DT van WLVC en we wachten jullie stemmen af.




43 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten zijn er afgelopen jaar gemaakt.
    Mijn keuze is:
    Nr 1: Gerie Challenge: 28
    Nr 2: Jaqueline Challenge: 30
    Nr 3: Chantal Challenge: 34
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. op nummer 1: Challenge 38: Tineke
    op nummer 2: Challenge 20: Rosina
    op nummer 3: Challenge 17: Frouwkje

    succes dames, prachtige creaties....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op nummer 1 challenge 19 Moniek
    Op nummer 2 challenge 22 Cindy
    Op nummer 3 challenge 37 Irma

    Liefs jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op nummer 1: challenge 29, Sandy
    Op nummer 2: challenge 32, Saskia
    Op nummer 3: challenge 28, Joke

    Het zijn stuk voor stuk winnaars!!!
    Een keuze maken is niet te doen...toch maar geprobeerd...

    Succes dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op nummer 1 Tineke challenge 38.
    Op nummer 2 Julie challenge 32.
    Op nummer 3 Annet challenge 19.

    Er waren eigenlijk allemaal winnaars maar ik heb deze keuze gemaakt.

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nr 1: Gerie (1) challenge 18
    Nr. 2:Tineke(1) challenge 38
    Nr. 3: Wilma (1) challenge 35

    Het was best moeilijk om een keuze te maken, want er zijn heel veel die het verdienen om te winnen.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nummer 1 challenge 27 Chantal
    Nummer 2 challenge 38 Tineke
    Nummer 3 challenge 34 Marja
    Het is inderdaad heel erg moeilijk om er maar 3 uit te mogen kiezen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Challenge 21 nr.1 Magda
    Challenge 34 nr. 1 Chantal
    Challenge 35 nr.3 Sinikka

    Uit al dit moois een top 3 maken valt niet mee. Succes dames ;)

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pfff, wat een opdracht.... en er mogen er echt maar drie??
    Nou dit is mijn keuze dan, hoewel ik ze allemaal had willen kiezen.
    1 Challenge 38 nr 1 Tineke
    2 Challenge 28 nr 2 Joke
    3 Challenge 32 nr 3 Saskia

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjeetje, wat is dit moeilijk zeg om een top 3 te kiezen.
    Maar dit is mijn top 3
    1 Challenge 22 nr.3. Cindy
    2 Challenge 27 nr. 2.Chantal
    3 Challenge 26 nr. 2. Cobie
    Andere dames veel succes. Jullie kaarten zij ook schitterend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 1. Challenge nr. 34. Chantal
    2. Challenge nr. 38 Tineke
    3. Challenge nr 28. Gerie

    Lastig, maar bij deze mijn top 3.
    Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, ik snap nu dat jullie het ook lastig hebben als je een winnaar moet aanwijzen! Niet te doen eigenlijk, stuk voor stuk plaatjes. Maar dan toch mijn top 3:

    1. Challenge nr 18 Sylvia
    2. Challenge nr. 34 Doris
    3. Challenge nr. 29 Sandy

    Veel succes allemaal! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn niet voor niets allemaal uitgekozen voor de top 3, stuk voor stuk zijn het pareltjes. Dit is mijn persoonlijke keuze:
    1 Challenge 24 nr 3 Anita
    2 Challenge 34 nr 1 Chantal
    3 Challenge 38 nr 1 Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 1. Challenge 36 Fhilamonica
    2. Challenge 29 Sandy
    3. Challenge 19 Marga

    Wat een spannende verloting! Succes allemaal! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 1. Challenge 23 Leny W,
    2 Challenge 21 Magda,
    3 Challenge 30 Jacqueline

    Wat was het moeilijk, maar dit is mijn lijstje, groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 1. Challenge 38 Tineke
    2. Challenge 31 Ellie
    3. Challenge 2 Frouwkje.
    Het was moeilijk, het zijn allemaal hele mooie kaarten, maar dit is mijn keuze, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lastig zeg! Toch een top 3 weten te maken.

    1. Challenge 18 nr 1 Gerie
    2. Challenge 27 nr 3 Filharmonica
    3. Challenge 28 nr 1 Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele klus maar ik ben eruit.
    Mijn top-3 is:
    nr. 1 is Gerie challenge 21
    nr. 2 is Rosina challenge 20
    nr. 3 is Frosien challenge 18
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo daar moet je wel voor gaan zitten, hihi maar voor mij sprong de kaart van de paspop jurk eruit dus....
    Nr. 1 is Marja challenge 34
    Nr. 2 is Tineke challenge 38
    Nr. 3 is Filharmonica challenge 36

    PPPppppfffffttt. Successsss DT!
    Hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Moeilijke keuze. Ze zijn allemaal heel mooi.
    Mijn keuze is:
    Nr 1 Challenge 18 gerie
    Nr. 2 Challenge 38 Tineke
    Nr. 3 Challenge 35 Wilma
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nr 1 is challenge 32 1 Julie
    Nr 2 is challenge 22 1 Gerie
    Nr 3 is challenge 17 2 Frouwkje
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn allemaal erg mooi, maar je moet kiezen he.
    Nr:1 challenge 27 Chantal
    Nr:2 challenge 18 Gerie
    Nr:3 challenge 32 Saskia
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is moeilijk kiezen, maar ik ben eruit gekomen. Dit is mijn Top 3:
    Nr.1 is Challenge 22 Gerie (1).
    Nr.2 is Challenge 34 Chantal (1).
    Nr.3 is Challenge 18 Gerie (1).

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Moeilijke keuze maar dit wordt het voor mij :
    Nr. 1 Challenge 34 Marja
    nr. 2 Challenge 29 Sandy
    nr 3 Challenge 32 Julie
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. en als oud deelnemer ook mijn keuze uit al dat moois!
    nr. 1. Chantal challenge 34
    nr. 2 Frouwkje challenge 17
    nr. 3 Sylvia challenge 18

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, wat is dit moeiijk zeg. Wat een prachtige kaarten stuk voor stuk. Echt plaatjes. Hierbij mijn top 3:
    Nr 1. Ina, challenge 33
    Nr 2. Frouwkje, challenge 17
    Nr 3. Hanny, challenge 25

    Groetjes
    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

  27. 1) Sinikka - Challenge 35
    2) Paper Profusion - Challenge 20
    3) Synove - Challenge 23

    Suc6 allemaal, grtjssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Moeilijk kiezen hoor, maar ik ga voor
    1. Rosina, challenge 20
    2. anita, challenge 24
    3. just me, challenge 36

    Succes met kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nr 1: Julie , challenge 17
    Nr. 2:Chantal, challenge 26
    Nr. 3 Tineke ,challenge 38
    Wel heel moeilijk, zoveel prachtige creaties ..succes iedereen .

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 1. challenge 34 Marja
    2. challenge 22 Gerie
    3. challenge 30 Erica

    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. moeilijk hoor, ze zijn allemaal prachtig. Ik heb de volgende 3 uitgekozen:
    1. Tineke, challenge 38
    2. Joke, challenge 28
    3. Ellie, challenge 31

    Nou ik ben benieuwd hoor, wie de winnaars zijn. Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi WLVC team! Dat is moeilijk kiezen hoor, maar ik heb mijn top drie samengesteld:
    Op nr. 1: challenge nr. 27: nr. 2 Chantal;
    Op nr. 2: challenge nr. 32: nr. 3 Saskia;
    Op nr. 3: challenge nr. 22: nr. 1 Gerie.

    Succes met het kiezen van de winnaars!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow...very difficult to choose ..I take an hour : ) and finally my top three :

    1. Chantal , challenge No 34
    2. Tineke . challenge No. 38
    3. Lito, challenge No. 18

    all beautiful cards.. good luck ladies

    love
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mijn keuze wijkt een beetje af van de rest, maar dit zijn ze:
    Challenge 22 - 1 Gerie,
    challenge 24 -1 Lisa
    challenge 25 -1 Jootje.
    Ben benieuwd wie er zal winnen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

  35. Jeetje wat een moeilijke keuze,
    Maar dit is hem geworden
    NR. 1 Filharmonica challenge 36
    NR. 2 Gerie challenge 18
    NR. 3 Cindy challenge 22
    Succes allemaal!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat heeft me even wat tijd gekost, PRACHTIGE creaties ...maar na vele keren omhoog en omlaag te scrollen ben ik eruit gekomen en heb de volgende top 3

    Nr.1 Tineke challenge 38
    Nr.2 Wilma challenge 35
    Nr.3 Joke challenge 28

    Spannend!!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Very difficult task, all are so beutiful. But here is my top3:
    1: Ch17/ 3. Julie
    2: Ch27/ 2. Chantal
    3: Ch24/ 1. Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dit valt me inderdaad niet mee, pfff.....wat moeilijk en ik heb het gevoel dat ik menigeen tekort doe.....maar mijn top 3 wat de vintage betreft ziet er voor mij dan uiteindelijk zo uit:
    1: Chantal challenge 34
    2: Rosina challenge 20
    3: Gerie challenge 18

    Succes voor alle deelnemers!
    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat is dit moeilijk ze zijn allemaal zo mooi na lang zoeken is dit het geworden
    nr 1 tinneke ch38
    nr2 sandy ch 29
    nr 3 lisa ch 24 suces ermee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Poehee, echt moeilijk!
    Mijn keuze is:
    Nummer 1. Gerie challenge 22
    Nummer 2. Chantal challenge 27
    Nummer 3. Lia challenge 22

    Succes. Dat is strakjes ook een hele puzzel voor jullie ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik heb de volgende top 3 samengesteld:
    nr 1 Rosina Challenge 20
    nr 2 Irma challenge 37
    nr 3 Anita challenge 24

    Groetjes Diny en succes dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ze zijn allemaal prachtig dus na veel wel of niet, of toch wel, ooh die is ook mooi, enz. is dit mijn top 3 geworden.
    nr 1, challenge 32 Julie
    nr 2 challenge 38 Tineke
    nr 3 challenge 22 Cindy

    groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Even vlug.
    1 = 22 Gerie
    2 - 20 Rosina
    3- 39 Tineke
    Sorry, dat ik het zo vlug doe, maar helaas, ziek is ziek. Nog steeds. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen