zaterdag 3 januari 2015

Challenge nr. 39 en random-winnaar 38

Goedemorgen allemaal bij onze nieuwe challenge....in 2015.
Eerst wil ik namens ons hele team jullie allemaal het allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar waar we weer aan mochten beginnen met z'n allen. Ik hoop voor iedereen dat het een heel mooi jaar mag worden....een jaar waarop we aan het einde van 2015 weer met heel veel plezier kunnen terugzien en dan kunnen zeggen...dit was er 1 met een gouden randje.

Wij gaan er hier bij WLVC weer alles aan doen om er een mooi jaar van te maken....en natuurlijk vooral een vintage jaar.

We beginnen dus vandaag maar met de eerste prijswinnaar van 2015 en de random heeft voor ons gekozen........

Nr. 18...dat ben jij Margreet.
Wil je mij je gegevens even mailen dan ga ik contact opnemen met onze sponsor http://mallenmolen.nl/ en dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Natuurlijk hebben we voor de nieuwe challenge ook weer een sponsor en deze keer is dat....

en Hennie stelt een waardebon van 10 euro beschikbaar te besteden in de webwinkel.

De opdracht voor deze nieuwe challenge is:
De keuze van Jacomijn......maak een vintage kaart/creatie en laat je inspireren door de kleuren van onderstaande foto. Graag willen we als extra een steekje op jullie creatie zien....dat mag met naald en draad zijn gemaakt maar dat mag ook door met een pen "steekjes" te maken.


Dit zijn de voorbeelden die het DT voor jullie heeft gemaakt.....laat je inspireren...

Henriëtte


Jolanda


Anneke


Janneke


Jacqueline


Miranda



Jacomijn


Plony


Liesbeth



Dat zijn ze dan weer.....we zijn natuurlijk enorm benieuwd wat júllie gaan maken voor deze challenge en met deze opdracht.....verras ons maar....

Je kunt meedoen aan de challenge tot 17 januari 18.00 uur.

Heel veel hobbyplezier maar weer in dit hele lange nieuwe hobbyjaar.
Lieve groetjes van ons allemaal en een heel fijn weekend.
Plony

26 opmerkingen:


  1. Wat een pracht van een kaarten bij elkaar ☺

    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Margreet met je prijs en wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt! Leuke 1e challenge voor 2015! Natuurlijk wens ik jullie allemaal ook de beste wensen voor 2015, dat het maar een goed, gezond en creatief jaar mag worden voor iedereen. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave voorbeelden en weer een leuke nieuwe uitdaging...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat stuk voor stuk schitterende kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, marleen.
    Prachtige voorbeeldkaarten, dames.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed begin van het nieuwe jaar om de winnaar te zijn.
    Schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Ik ga zo beginnen aan jullie uitdaging!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Margreet idd een leuk begin voor het nieuwe jaar.
    Wow wat een prachtige inspiratiekaarten laten jullie weer zien en de nieuwe uitdaging is super leuk een leuke start voor 2015.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Margreet !
    Amai wat een prachtige kleuren allemaal één voor één weer prachtige vintage kaarten.
    Dat beloofd voor 2015 !
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt weer geweldige voorbeeldkaarten!!
    En Margreet: van harte!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor de felicitaties, dames...ik heb inmiddels Plony gemaild...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super mooie inspiratie kaarten laten jullie zien en margreet van Harte...
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Margreet gefeliciteerd !
    Super mooie voorbeeldkaartjes weer en heel prachtige kleuren ...
    Een super leuk voor iedereen !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beste Plony en anderen, er is iets verkeerd gegaan met het toevoegen van mijn creatie. Hij staat nu 2 keer toegevoegd en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Nummer 9 mag verwijderd worden, want daarvan klopt de link niet. Ik heb al gekeken of ik hem zelf kan verwijderen, maar tot nu toe lukt dat niet. Alvast bedankt, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lien, ik heb de verkeerde link verwijderd voor je hoor! Kunnen wij alleen zelf doen achter de schermen .

      Groetjes Henriëtte

      Verwijderen
  14. Zo leuk dat ik jullie gevonden heb!! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeps mijn kaartje staat twee keer gepubliceerd willen jullie de eerste waar nr2 achter staat verwijderen? Alvast bedankt.

    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik voor je verwijderd Ellie.

      Groetjes Henriëtte

      Verwijderen
  16. Margreet van harte met je prijs, het is een supermooie kaart....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi WLV team! Een ontzettend leuke challenge! Schitterende voorbeelden zijn er gemaakt door het team :) Ik heb mijn creatie op mijn blog geplaatst.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Plony,
    Wat vond ik dit een moeilijke kleurencombinatie.
    Ik ben minstens een uur boven bezig geweest met papier bij elkaar te zoeken.
    Niets was toen ik beneden kwam naar mijn zin.
    Gelukkig kwam Nel en door er samen over te praten, kwam er toch wat bij elkaar.
    Maar toen ik aan het snijden was..... Neen..... dus nog wat anders er bij gezocht.
    Had zowat de bovenetage - grapje - op tafel liggen, ben een heel eind, maar .......
    .........is het wat ik in mijn hoofd had ????
    Ik moet de "stikstreepjes" nog zetten, en misschien kan ie er vanavond op ???
    Ik kan niet zeggen, dat ik ontevreden ben, maar tevreden zeker nog niet.
    Afijn, je ziet hem wel langs komen en ik buig mijn nederige hoofd - hahaha - voor jullie commentaar.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een paar uur later dan mijn vorige mail. Maar ..... het is toch gelukt en de kaart heb ik toch kunnen plaatsen.
    Tot de volgende challenge. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaartjes allemaal , de mijne
    staat er nog eventjes tussen .

    Groetejss Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke challenge, mooie kaarten. Ik heb me net aangemeld als volger en mijn kaartje geplaatst,
    creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is de 1e keer dat ik meedoe met jullie challenge, n.a.v. een reactie van het dt team heb ik nog ff de regels doorgelezen en zie dat een inzending moet voldoen aan 3 dingen uit het lijstje ... mijn kaartje heeft een stukje vintage kant, een vintage medaillon en een vintage foto .... hoop dus dat ik kans maak,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen