donderdag 25 december 2014

Top-3 challenge nr. 37


Een hele goedemorgen voor iedereen die ook op deze eerste kerstdag ons WLVC-blog met een bezoekje vereert.
Heel graag willen wij iedereen een heel fijn, gezellig, ontspannen, feestelijk kerstfeest wensen en wij hopen dat iedereen deze dag de mensen om zich heen mag hebben die hem/haar lief zijn om er met elkaar een hele gelukkige dag van te kunnen maken.

Wij houden vandaag nog wel even ons schema aan en dat vertelt ons dat het vandaag tijd is voor de top-3 van challenge 37.

Ik ga maar direct over tot de bekendmaking van de 3 die wij als team hebben gekozen en dat zijn......

Nr. 1 Maria


Nr. 2 MinnaL


Nr. 3 Irma


Ik denk dat iedereen het met ons eens zal zijn dat dit weer een geweldige top-3 is.....
Dames, jullie mogen de badge meenemen als jullie dat leuk vinden.....

en Maria....onze sponsor...


Heeft voor jou een waardebon beschikbaar gesteld van 10 euro, te besteden in de webwinkel.
Wil jij mij even een mailtje sturen???
Heel hartelijk gefeliciteerd....een extra cadeautje zo op eerste kerstdag.

Dan ga ik me zometeen ook maar overgeven aan het kerstgevoel.....maar morgen ben ik er nog weer even hoor.....misschien tot dan.

Lieve kerstgroetjes van Plony.

12 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaarten. Een prettige kerst voor iedereen

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ...I'm so happy that is my Christmas present , thankyou ladies for choosen my card as top 3..Merry Christmas to all of you...

    Regards,
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames!!!
    Vrolijk Kerstfeest, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames.
    Fijne feestdagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames met jullie schitterende creaties!
    Ik wens iedereen fijne kerstdagen!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Dames !
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dames van harte proficiat.
    Fijne kerstgroetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige top 3. Dames gefeliciteerd. Fijn kerstdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd en wwat een prachtige kaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig wat leuk, zie dat ik op nummer 1 sta. De andere dames ook gefeliciteerd.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kom vandaag nog even een berichtje achter laten gisteren is het er niet van gekomen. Prachtige top 3 hebben jullie gekozen uit de kind en dier challenge erg leuke kaartjes, gefeliciteerd dames met jullie top 3 plekje.
    Geoetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OMG! What a nice suprise to find my card in Top3! Thank you very much and congrats to other ladies too :D

    BeantwoordenVerwijderen