donderdag 4 december 2014

Pink Christmas

Goedemorgen, daar zijn we weer.....

Vandaag willen wij jullie meenemen in een roze kerst-wolkje.....De traditionele kerstkleuren zijn prachtig, nog altijd maar het is ook heel leuk om iets heel anders te maken en ik heb dus gekozen voor een roze kerst/winterkaart.


Jullie weten inmiddels allemaal wel denk ik, dat wij regels hebben waaraan volgens ons een vintagekaart toch wel moet voldoen.....
Als ik zelf een kaart maak controleer ik mezelf ook altijd nog om te zien of ik wel een goed voorbeeld geef met mijn vintagekaart.

Neem nu deze kaart....
geinkte randjes ....X
Nostalgisch plaatje.....X


Kantjes.....X
Bloementoef........X


De look van de kaart moet vintage aandoen...of retro, shabby chic....dat mag allemaal.
Leuke embellies toevoegen, gebruik niet te felle kleuren, misschien wat wondgaas o.i.d........

Je ziet wel dat er genoeg hulpmiddelen zijn om je kaart net de look te geven die wij graag willen zien bij ons vintage-blog.

Ik hoop dat ik het vandaag nog eens goed heb uitgelegd wat wordt verwacht en nu verwachten we niet dat jullie álle regeltjes aanhouden maar misschien kunnen jullie je kaarten als ze af zijn eens toetsen aan ons rijtje wat je kunt vinden onder het kopje "regels voor deelname".

Dit was het dan voor vandaag...een beetje een vintage-lesje.....morgen weer iets heeeeeeeel anders.
Graag tot dan en voor nu een hele fijne dag gewenst.

Lieve groetjes van Plony.

11 opmerkingen:

  1. Hoi Plony,
    Ik vind je kaart geweldig en je weet mijn kleurtje is het ook, Kerst of geen kerst het is en geweldige kleur, fijne dag,
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart en erg mooi in deze kleur.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit is weer een heel mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes,Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is werkelijk een juweeltje. Prachtig gemaakt!
    Ik vind vintage kaarten altijd heel mooi om te zien, maar zelf heb ik altijd wel moeite om ze te maken. Met behulp van jullie checklist is het me toch al een aantal keer gelukt om een vintage kaartje te maken. En ik moet zeggen dat het me steeds beter af gaat.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!! Wat een prachtige kerstkaart.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi kerstvintagekaartje Plony, bedankt voor je vintagelesje hihi en het is zeker handig om het rijtje bij het maken van een vintagekaart te gebruiken. Want ik heb zelf ondervonden dat je als beginnend vintagekaartjesmaker het best wel even moeite kost om een zo goed mogelijk vintagesfeertje op je kaart te creëeren. Daarnaast geven jullie inspiratiekaartjes ook goed weer wat de bedoeling van vintage is. Door veel te kijken en doen krijg je er steeds meer gevoel voor en ga je het steeds leuker vinden om vintagekaarten te maken.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer prachtig uit Plony.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kaart Plony! Heerlijk met dat roze ik houd wel van wat anders :) en je bloementoef is super!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige nostalgische kaartje Plony !
    Vintage daar kan je niet genoeg van krijgen het blijft plezant om ze te maken .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige roze vintage kaart Plony...genieten...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er geweldig mooi uit plony en ga zeker proberen je lesje te volgen
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen