zaterdag 13 december 2014

Gezelligheid....

Goedemorgen lieve allemaal,

Het gaat maar door ...en door...en door.....
Inmiddels al bij de 13e dag van december aangekomen en dat wordt geen ongeluksdag hoor...wij gaan er een leuke dag van maken maar eerst gaat Janneke er voor ons een leuke dag van maken....
Met zo'n prachtige creatie om te bewonderen moet je toch nu wel helemaal happy zitten te kijken???
Ik wel hoor, ik kan enorm genieten van al het moois wat er te zien is op de blogs en het blijft me maar inspireren om steeds weer nieuwe dingetjes te maken. Heerlijk zo'n hobby!

Kijk nu maar eens mee wat Janneke voor ons heeft.....



Is dit niet geweldig? Zo'n heerlijk gezellig sfeertje..mooi en romantisch....prachtig.
Met dank aan onze Janneke dus....

Dan even weer iets anders....geen "weetjes" vandaag maarrrrrrrrr.....

Het is Feestmaand hè.....dus hier komt weer......een prijsssssss....yeahhhhhh..

Onze sponsor


heeft ons voorzien van een mooie prijs om vandaag weg te kunnen geven......superleuk weer toch?

Wie gaat er deze prijs ontvangen?????



Voor deze prijs heb ik gekozen om te turven wie er vanaf 1 december de meeste reacties heeft achter gelaten hier op het WLVC-blog......
Ik kwam uit op 2 dames die.....echt ongelofelijk lief.....ELKE dag een reactie hebben achter gelaten bij de posten die wij jullie hier hebben voorgeschoteld.....
Die 2 dames zijn: Doris en Gaby. Wat een kanjers zijn jullie maar ik wil ook even alle andere lieve volgers bedanken want er zijn er toch echt nog meer die heeeeel veel hebben gereageerd...Wat fijn zulke trouwe volgers te mogen hebben.
Nu moest er een keuze komen waar de prijs zijn bestemming zou gaan vinden en......ik heb een hele lieve helper die de keuze heeft bepaald......


Mijn Lizzy heeft bepaald dat Gaby de winnaar is geworden van de prijs van Marianne Design.
Hartelijk gefeliciteerd Gaby en als je mij je gegevens mailt dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Dat was weer even leuk tussendoor toch???
Dan herinner ik jullie natuurlijk nog weer even aan de lopende challenge: Kind+dier en dan wensen wij van WLVC iedereen een heel fijn weekend.
Lieve groetjes van Plony

22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie is hier vandaag te bewonderen .... daar word ik zeker vrolijk van ...
    Hoe leuk zeg ... Gaby gefeliciteerd met je prachtige prijs ! Je zult er vast wel iets heel mooi mee maken ...
    Ook wil ik vertellen dat ondertussen mijn vintageauto's en papierbloc toegekomen is en oooh .... wow ik ben er super blij mee ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Odette voor je compliment op mijn creatie! Gezellig dat je vandaag ook weer een bezoekje brengt bij WLVC, daar genieten wij als DT enorm van!
      Ga jij maar genieten van het moois wat je thuisbezorgd kreeg en laat ons weer meegenieten zodra je er iets meegemaakt hebt ;-)

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met de mooie prijs, Gaby.
    Janneke, ikvind het een prachtig werkje wat je gemaakt hebt. Geeft me weer extra ideeën.
    Liefs
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jolanda, we hopen elke dag weer iets te laten zien ter inspiratie.
      Gezellig dat je vandaag ook even langs kwam!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige warme tag, super!!!
    En wat lees ik tot mijn verbazing? Een prijs gewonnen, getrokken door die lieve Lizzy...wat lief!!! Dank jullie wel!!!

    Maar alle eer gaat zeker ook naar alle dames van dit team, het is een feestje om hier dagelijks te komen kijken. Wat een werk allemaal in deze drukke feestmaand. Chapeau voor jullie allemaal!!!

    Creatieve groetjes, Gaby

    PS: ik zal gelijk een mailtje doen toekomen, nogmaals bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd Gaby met je mooie prijs!
      Wat een lieve woorden lees ik hier... dat is een dik compliment voor ons DT.
      Gezellig dat je vandaag ook weer de tijd heb genomen om even langs te komen!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd Doris en Gaby! Pracht van een prijs!!! Wat leuk van dit blog!
    En Janneke...prachtige kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je compliment op mijn creatie Anita!
      Gezellig dat je vandaag ook even bij WLVC een kijkje kwam nemen..

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  5. Het is ook deze keer weer en schitterende kaart Janneke,
    en Gaby gefeliciteerd met je prijs,
    Lieve groetjes Lisa,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je vandaag ook gezellig langs kwam op ons "vintage-feestje" Lisa!
      Kom je morgen weer even aan??

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  6. De kaart is prachtig en die mal is heel mooi. Weer een erg sfeervol is de kaart. Dames gefeliciteerd. En wat een geweldige prijzen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Trijntje, bedankt voor je complimenten op mijn kaart!
      Wij vinden het heel leuk om jullie reacties te lezen en hopen je morgen weer te kunnen verwelkomen ;-)

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige tag. Lekker om al in de sfeer te komen.
    Gaby gefeliciteerd met je prijs. Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een beetje shabby chique uitstraling Astrid.. dat past toch wel bij een "vintage-feestje".
      Jij ook een fijn weekend hoor, maar vergeet niet om morgen nog even hier terug te komen!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  9. Ooohhh Janneke wat heb je een ontzettend mooie tag gemaakt, wow wat een gezellig sfeertje heb je erop gecreëerd.
    Wat super schattig idee om Lizzy de winnares te laten trekken, gefeliciteerd Gaby met het winnen van het mooie MD pakket.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor deze tag ben ik wel een beetje uit mijn comfortzone gekomen hoor Ellie. Want glitter & glamour heeft niet echt mijn voorkeur...
      Gezellig dat je vandaag de tijd heb genomen om hier op bezoek te komen en een reactie achter te laten!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  10. Wat een mooie tag Janneke !
    Gefeliciteerd Gaby.
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je ook vandaag weer op ons feestje wil komen Doris. Dat vinden wij als DT erg leuk.
      Morgen is er weer iets moois te zien hoor!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
  11. Weer zo'n mooie tag!! Prachtige stansen heb je weer gebruikt Janneke. En voor de winnaar: Gefeliciteerd Gaby met het leuke pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de complimenten Marianne.
      Gezellig dat je hier een reactie hebt achtergelaten, en vergeet vooral niet om morgen nog een keer langs te komen!

      Groetjes Janneke

      Verwijderen
    2. Heel mooie tag heeft Janneke gemaakt. Ik zag hem ook al op haar eigen blog. Gaby gefeliciteerd!
      Groetjes,
      GerJanne

      Verwijderen