vrijdag 12 december 2014

Dag 12 van de WLVC-feestmaand

Het is vandaag 12 december, bij de meesten van jullie zal waarschijnlijk de kerstboom al staan (en dus niet hangen zoals op de foto die ik jullie een paar dagen geleden liet zien).

De kerstboom die ik vandaag aan jullie laat zien heeft Miranda voor jullie gemaakt en niet zomaar eentje. Het is een blok-kalender geworden waar zoveel moois op te zien is.
Prachtige mallen, een schattig plaatje, een kersttoef......teveel om op te noemen eigenlijk.
Kijk maar eens op je gemak naar de foto's, dat is echt de moeite waard.



Ook op het internet heb ik nog meer verschillende zelfgemaakte "kerstbomen" gevonden van heel modern naar heerlijk landelijk en vintage.
Ik heb er twee foto-collages van gemaakt ter inspiratie.
Klik je op de foto's dan worden ze groter en kunnen jullie ze beter bekijken.



Dat was het dan weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om alles te bekijken.
Enne ....... vergeet niet mee te doen met onze challenge Kind en dier.

Groeten van ons allemaal,
Henriëtte



8 opmerkingen:

  1. Leuk die diversiteit in bomen en de creatie is prachtig, zoals altijd...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie van Miranda, het is prachtig,
    En wat is Nederland toch creatief als je naar al die eigen gemaakte kerstbomen kijkt, Leuk weer Henriëtte,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt Miranda. Zoveel mooie details erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige Kerstboom met de kalender eronder heel handig en een toppertje Miranda.Mijn kerstversiering is ook al geplaatst .
    De kaartjes liggen klaar maandag op de post....
    Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi is je gepimpte kerstboom/ kalender Miranda. En leuk om te zien al die verschillende kerstboomcreaties, wat er al niet allemaal bedacht wordt om het gezellig te maken. Ik ben benieuwd wat jullie morgen laten zien.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke/mooie creatie deze kerstboom/kalender zoiets is heerlijk om van te genieten
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen