donderdag 18 december 2014

Challenge nr. 38 en random-winnaar 37

Goedemorgen allemaal hier bij de nieuwe challenge van WLVC.

Wat hadden we weer een mooi aantal deelnemers aan onze laatste challenge en wat zijn er weer geweldige creaties gelinkt waar wij volgende week maar weer moeten zien dat we daar een top-3 uithalen....Dat wordt weer een flinke kluif.
De random-winnaar is een stuk gemakkelijker hoor hahaha.....en dat is deze keer geworden.....


Nr. 22....dat ben jij Gerie en ik wil je vragen even contact met mij op te nemen dan ga ik ervoor zorgen dat de mooie prijs van Live and Lovecrafts binnenkort voor jou is.

Natuurlijk hebben we weer een nieuwe challenge en onze sponsor is deze keer....


en dit is de prijs die jullie kunnen winnen.....


Wederom een prachtige prijs...dus.....doe lekker mee.

Wat wij willen zien is een vintage creatie/kaart en dan willen we dat jullie een rijtje gebruiken van de volgende "bingo-kaart".


Dat mag een rijtje zijn wat je horizontaal kunt vormen, verticaal of diagonaal....

Dit zijn de voorbeelden van ons team en wij hopen dat jullie inspiratie krijgen van onze vintage creaties....

Liesbeth : Parels/blauw/knopen


Henriëtte   : Parels/blauw/knopen


Jolanda   : Blauw/doilie/strik


Anneke   : Parels/kant/roze


Janneke   : Parels/blauw/knopen


Jacqueline   : Roze/kant /parels


Miranda   : Roze/kant/parels


Jacomijn   : Knopen/bling/hoekjes


Plony   : Roze/kant/parels....roze/strik/hoekje


Zoals jullie kunnen zien zijn de uitvoeringen van de opdracht weer heel verschillend....van romantisch, lief, shabby naar wat stoerder.....kies je eigen stijl en maak iets leuks....Wij zijn weer heel benieuwd.

Deze challenge loopt tot 2 januari 18.00 uur....ja, dan zitten we alweer in het nieuwe jaar......
Wij hopen dat jullie in de laatste drukke weken van het jaar nog een klein beetje freubeltijd kunnen vinden.....We gaan het zien.

Namens het DT van WLVC wens ik iedereen een hele fijne dag.....
Lieve groetjes van Plony.

12 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige gave voorbeelden!!!
    Over deze challenge moet ik even nadenken...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Gerie!
    En wat een schitterende voorbeeld kaarten zijn er gemaakt door het team.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Gerie, welverdiend.
    DT mega prachtige creaties zijn hier weer te zien. Mooi-mooi-mooi !!!!
    Hartelijke groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Gerie super leuk voor je dat je dit keer gewonnen hebt en de prijs van Live and lovecrafts is helemaal jou ding.
    Er zijn weer schitterende inspiratiekaarten gemaakt door het Design Team ga proberen mee te doen. Fijne dag allemaal.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties hebben jullie gemaakt. Allemaal ook zo verschillend. Leuk hoor! Gerie gefeliciteerd met je mooie prijs.
    Als ik de tijd heb, dan ben ik natuurlijk weer van de partij.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat zijn ze weer prachtig. Een voor een kleine kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Gerie met je gewonnen prijs !
    Wat een leuke challenge ...
    Jullie inspiratie creatie's zijn weer prachtig proficiat Dames !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is leuk thuis komen!!! en onder het genot van een kopje koffie lezen dat ik de random prijs heb gewonnen en dit de eerste keer is met de random, hihi Wat gaaf een prijs van LLC...nou daar kan Gerie wel iets mee!!! Heel erg leuk zeg wat val ik met mijn neus in de boter! Prachtige voorbeeld kaarten DT en leuk een bingo challenge!!! De mail komt eraan hoor!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gerie, van harte gefeliciteerd met je prijs.
    Dames van het DT-team: wat een geweldig mooie kaarten hebben jullie weer gemaakt.
    Ik durf bijna niet mee te doen..... :) Bijna hè!!!
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gerie gefeliciteerd hoor en geniet maar van je prijs.
    Prachtige voorbeeldkaartjes en een prachtige opdracht weer ....
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb net mijn kaartje binnen gezet (11) maar als ik er op klik kom ik op het kaartje van de vorige challenge terecht ... Het plaatje dat op 11 staat is nochtans juist ... ik snap er helemaal niets van ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor de mooie voorbeelden weer! Heb net mijn kaartje geplaatst: Parels, Doily, Hoekjes. Verder wens ik iedereen een heel goed 2015 toe! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen