woensdag 3 december 2014

Challenge nr. 37 en random-winnaar nr. 36

Tussen al het decembergeweld door vandaag een regulier bericht.....
Het is de 3e vandaag dus we starten gewoon met een nieuwe challenge.
De afgelopen challenge hadden we weer heel veel deelnemers en daar zijn we natuurlijk hartstikke blij mee.

Laten we eerst maar eens gaan kijken wie de random-prijs heeft gewonnen....


Dat ben jij   Odette  .....
Hartelijk gefeliciteerd en je mag me even je gegevens doormailen dan komt de prijs van http://www.creabybea.nl/  zo snel mogelijk naar je toe.

Natuurlijk hopen we bij deze nieuwe challenge ook weer op veel deelnemers en de prijs van onze sponsor is misschien een extra stimulans om mee te doen.


Zij hebben het volgende beschikbaar gesteld.....


Lief hè...vintage servetten...ze zijn van Sagen Vintage Design...een Noors bedrijf waarvan LLC sinds kort ook de vintage plaatjes op voorraad heeft zoals deze hieronder....


Prachtig....en nu te koop bij  http://www.liveandlovecrafts.com/ .

De opdracht die bij deze nieuwe challenge hoort is:
Maak een vintage kaart/creatie waarop een kind is te zien en een dier.

Heb je geen passend plaatje......in de zijlijn bij "vintage plaatjes" staan natuurlijk weer plaatjes die je mag gebruiken voor de opdracht van de challenge.

Zullen we dan nu maar eens laten zien wat het DT voor jullie als voorbeelden heeft gemaakt.....
Daar komt ie.......

Plony


Liesbeth


Henriëtte

Jolanda

Anneke

Janneke

Jacqueline

Miranda

Jacomijn


Hier moeten jullie het weer mee doen...ik hoop dat er inspiratie in te vinden is. Misschien klikken jullie wel even door naar de persoonlijke blogs van de meiden voor meer details?

Heel veel plezier met deze nieuwe opdracht en je kunt meedoen tot 17 december 18.00 uur.
Vergeet niet morgen ook weer te komen kijken op het WLVC-blog.....elke dag is er iets te bewonderen en misschien komt er binnenkort ook wel een aardigheidje aan.....ik zou niets willen missen als ik jullie was.

Namens ons allemaal een hele fijne dag.
Liefs van Plony

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge weer!!! Denk dat ik daar wel raad mee weet...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Odette gefeliciteerd. En wat een supermooie uitdaging en wat heft het team weer schitterende kaartten gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Odette !
    Wat leuk challenge kan men weer combineren voor nog een kerstkaartje .
    Weer schitterende inspiratie voorbeelden Dames Gefeliciteerd .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Odette, en wat een leuke challenge weer, ik ga proberen mijn best te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow super zeg .... bedankt voor jullie felicitaties ... ik ben er super, super blij mee .... Wat een prachtige opdracht weer, geweldig mooie voorbeeldkaartjes heb ik weer kunnen bewonderen ... Voor iedereen heel veel succes !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Odette Gefeliciteerd hoor met je gewonnen prijs! En wouw DT wat een schitterende voorbeeld kaarten hebben jullie allemaal gemaakt! Petje af!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dames wat een schitterende inspiratiekaartjes laten jullie weer zien, leuke uitdaging hebben jullie weer voor ons.
    Odette gefeliciteerd leuke prijs heb je gewonnen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inspiratiekaartjes genoeg. Ik moest maar zin maken werd me verteld en het is gelukt.
    Wat niet lukt is mijn kaart te linken naar jullie site. Hij is te groot, lachen .... het is juist zo'n kleine tag. Help me svp. groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is gelukt hoor Leny, je tag staat er bij.
      Groetjes Henriëtte

      Verwijderen
  9. Wauw zeg wat zijn er prachtige voorbeelden gemaakt!
    Mijn vingers gaan kriebelen omzelf ook weer aan de slag te gaan :)
    Liefs nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Odette !!!!
    En DT prachtig werk weer, hele mooie kaarten.
    Liefs, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo ik ben weer van de party veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeeldkaartjes van dames DT !!
    Ben snel ook ff mee bezig gegaag , leuke challenge !

    Fijne dag v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo nog even mijn best gedaan voor het WLVC Blog veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen