maandag 8 december 2014

8 December

De dagen vliegen voorbij, vandaag is het al weer 8 december en mag ik een kaart laten zien die Jacqueline gemaakt heeft.


Zij heeft gekozen voor prachtige ijsblauwe kleuren die het gevoel van in de kou buiten zijn, zoals de figuurtjes op het mooie plaatje, versterken. Heel erg leuk zijn ook de bloemen welke ze in het hartje voorzien heeft van knopen. Verder heeft ze de kaart prachtig oud gemaakt door de randjes van het papier rafelig te maken en te bewerken met inkt. Heerlijk winters.

En bij het zien van  zo'n winters sfeertje krijg ik toch wel de kriebels om de kerstboom zo snel mogelijk in de huiskamer te krijgen en op te tuigen. Hebben jullie dat ook?
Ik kwam het volgende tegen op internet.

Kerstboom op zijn kop

De kans is groot dat jullie het nog nooit in het echt gezien hebben en zeker thuis niet op deze manier hebben neergezet: een kerstboom die ondersteboven staat. Het is niet alleen een origineel gezicht, het is ook bijzonder praktisch. Het feit dat de kerstboom op zijn kop staat, zorgt er immers voor dat er onderaan de kerstboom meer plaats is om cadeautjes neer te zetten.


Ook al vind ik het een bijzonder origineel idee, toch denk ik dat hier straks de kerstboom gewoon op zijn stammetje staat en de piek vlakbij het plafond te vinden is hoor haha.

Namens alle meiden van het DT-team wens ik jullie weer een heel gezellige dag en tot morgen.
Groetjes Henriëtte

13 opmerkingen:

  1. Hoi henriette
    Een erg mooie kaart prachtig van kleur en zo gaaf samengesteld en die kerstboom heel apart maar bij mij komt die gewoon op zijn voet te staan haha
    Grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jacqueline je hebt weer een prachtige kaart gemaakt,
    En Henriëtte, de mijne gaat gewoon op zijn stammetje hoor,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is super leuk, mooie oude look!
    En Henriëtte je hebt het weer weten te vinden hoor de kerstboom onderste boven, hihi
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vintage kerstkaart. Schattig plaatje ook.
    Een grappig gezicht een kerstboom op z'n kop. Maar volgens mij, hoe verder de dagen naar de kerst toe gaan, hoe verder de boom gaat wankelen!!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kerstboom op zijn kop hahaha nog nooit gezien!
    Ook een super mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart en ook de tekst heeft een "oude" uitstraling. Alles past zo perfect bij elkaar. xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn Kerstboom staat ook gewoon op zijn stammetje...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig deze kaart! heel leuk gemaakt. De kerstboom ziet er mooi uit. Maar ik heb een met kluit in een emmer met zilverfolie eromheen. Lekker ouderwets,. Groetren Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een schitterende kerstkaart Jaqueline !
    Kerstboom op zijn kop nou wat een origineel idee ....
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige inspiratiekaart Jaqueline je hebt er een echt winters sfeertje aangegeven mooi gedaan. Haha wat grappig een kerstboom op z'n kop je zult hem maar in huis hebben staan.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart!
    Enne... ik heb mijn kerstboom gisteren toch maar op de 'ouderwetse' manier neergezet!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kerstkaart, het papier is ook gaaf.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een pracht van een kerstkaart en zo'n mooie kleuren ... heel erg mooi !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen