vrijdag 5 december 2014

5 december.......

Yesssss.........vandaag is het 5 december.......
Een speciale dag voor heel Sinterklaas-minnend Nederland.....Ook hier op het WLVC is het een klein beetje speciaal vandaag maar....daarover zometeen meer.....

Eerst wil ik jullie heel graag weer een prachtige bijdrage laten zien op vintage-gebied en deze keer is het een bijdrage van onze Henriëtte.
Henriëtte en Jacomijn zijn mijn linker en rechterhand bij WLVC want alleen zou ik dit blog niet kunnen runnen hoor.....
Gelukkig denken en kijken deze 2 meiden met mij mee achter de schermen en zo nodig roepen ze mij ook gewoon tot de orde hoor hahahaha.....Ik bof maar met deze twee en natuurlijk ook met de rest van het team want ik mag denk ik bést zeggen dat ze allemaal een enorme inzet laten zien en allemaal ook hun steentje bijdragen...Dat mag nog wel eens worden gezegd vind ik.

Dan nu de kaart van Henriëtte....


Wat een mooi tafreeltje hè en hoe mooi zijn de mallen gebruikt op deze kaart....
maar dat is nog niet alles......óók de binnenkant van de kaart is niet vergeten door Henriëtte hoor......


Ik vind het superrrrrmooi....meestal roep ik achter de schermen of de kaart al voor mij is gereserveerd maar de dames denken al dat de kerstkaarten bij mij met een vrachtwagen moeten worden bezorgd dus ik durf niets meer te roepen natuurlijk hihihi...
Jullie mogen natuurlijk wél roepen hè.....Dat vind Henriëtte vást niet erg.

Dan nog even dit......

Zoals ik al zei...5 december.......daar hoort toch eigenlijk wel een kadootje bij vinden jullie niet?
Ik had bedacht dat we vandaag een prijs weg gaan geven aan degene die op 1 december....bij de 1e creatie van deze feestmaand...de 5e reactie achter gelaten had.....Jajaja....er is écht over nagedacht.
Wie was dan degene van de 5e reactie????? Dat ben jij Astrid  ..... vandaag is jouw dag want onze sponsor (Sinterklaas vandaag) 't Scrapateljeetje heeft vandaag voor jou een prijs....


en nu wil je natuuuurlijk weten wat je hebt gewonnen neem ik aan....


een 8x8 blok time to celebrate van Graphic 45


en lint met vogeltjes van Scrapberries.

Stuur je mij even een mailtje Astrid.....dan ga ik eens zien of ik contact op kan nemen met onze sponsor-sinterklaas....hahahaha.....

Dat was het dan weer voor vandaag......komen jullie morgen weer gezellig langs???
Kopje koffie erbij en misschien nog wel een overgebleven pepernootje.....wij zijn er ook....

Namens ons allemaal.....Een hele fijne Sinterklaas-dag......
Liefs van Plony.

O ja........vergeet de lopende challenge niet hè....: kind en dier.....

16 opmerkingen:

  1. Wat heeft Henriette haar best gedaan! Supermooi hoor!
    En zo leuk dat jullie ons elke dag verrassen in december.
    Fijne Sinterklaas, wij vieren het morgen met de kleintjes.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart van Henriette en gefeliciteerd Astrid!!! Wat een gave prijs. Heel veel plezier ermee!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. War een mooie winterse kaart en wat leuke prijzen. dat blok van graphic. wat een mooie. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart van Henriëtte, maar dat ze dat kon wist ik al, Vooral de binnen kant is een verrassing, Astrid Gefeliciteerd met je mooie prijs,
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook weer een geweldige kaart vn Henriette. Van Jacomijn gtrouwens ook.
    Geen sinterklaas meer voor ons. De schoonkinderen vinden er niets aan nu de kinderen groter zijn. Jammer. Wij genoten er altijd van. Altijd surprises en gedichtjes. Nu maar voor elaar. Wim verraste me gisteren met een grote S van de beste banketbakker. Al gauw voorgeproefd gisteravond. Jij een fijne avond Plony. En neem straks een stukje bij de koffie en denk aan jullie. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Henriëtte. Zo leuk dit model.
    Fijn is dat, dat je altijd terug kan vallen op Henriëtte en Jacomijn. Is altijd handig.
    Wowwww, wat leuk dat ik een prijs heb gewonnen en wat een mooie ook. ik ga je gelijk mailen.
    Verder iedereen een fijne Sinterklaas en een fijn weekend toegewenst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat jullie voor Sinterklaas hebben gespeeld, Astrid zal verrast zijn...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat is dat leuk om op deze manier een prijs weg te geven. Gefeliciteerd Astrid. Het is en blijft een gezellig blog hier....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie van Henriette! Toppertje.
    En wat leuk bedacht om de vijfde van de eerste dag als winnaar te nemen. En natuurlijk super leuk dat jullie dit doen voor ons! Gefeliciteerd Astrid! Met deze leuke verrassing. Enne ken dat gevoel Plony...ik heb dat samen met Gerie! ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke verassing voor Astrid ...Hi sinterklaas komt bij Astrid en zeker deze nacht bij vele kinderen .Denk dat ik ook mijn schoentje zal zetten deze avond wie weet ....:)
    Henriette je kaartje is weer schitterend geworden.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super hoe je de binnen- en de buitenkant zo prachtig hebt gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een prachtige kaart! De buitenkant en de binnenkant. Heel chique. Kan me voorstellen dat Plony hem wilde reserveren...
    En wat een leuke verrassing voor Astrid!
    ik ga mijn kaartje linken! Welterusten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige bijdrage heb je weer geleverd Henriëtte ik vind het zo leuk dat jullie elke dag weer iets bijzonders op jullie challengeblog laten zien. De verrassing voor Astrid is ook een super leuke Sinterklaassuprise je boft maar Astrid gefeliciteert met je prijs. Ik ben benieuwd wat er morgen geplaatst wordt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Henriëtte wat een super gave kaart is dit ... Ik vind het ook altijd zo leuk dat de binnenkant van het kaartje zo prachtig afgewerkt is ...
    Astrid wat een leuk geschenk van de Sint ... gefeliciteerd hoor !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, ook deze is keurig afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen