vrijdag 26 december 2014

2e kerstdag

Goedemorgen allemaal op deze tweede kerstdag......
Ik hoop dat iedereen heeft genoten gisteren....of misschien hebben jullie vandaag nog wel van alles op het programma staan.....dan wens ik jullie in ieder geval heel veel plezier.

Ik kom nog maar eens een kerstkaartje laten zien.......het nadert nu toch wel het einde, de stroom van kerstkaartjes en het is heerlijk om weer eens iets anders te maken....ik ben al bezig geweest hoor.....maar dat komt later.....

Eerst nog deze kersttag-kaart.....


Het is een beetje een klassieker maar zo nu en dan vind ik het ook wel leuk om een iets traditionelere kaart te maken.....


met echte kersterige plaatjes.....


en wat leuke details zoals dit opgerolde stukje muziekpapier met een klein bedeltje eraan.

Een mooie passende kaart bij deze tweede kerstdag toch?

Dan heb ik nog iets heeeeeeeel anders..........

Het is deze maand de hele maand feest bij WLVC zoals jullie weten.......nu vond ik zélf dat er naast de cadeautjes die beschikbaar zijn gesteld voor jullie door onze geweldige sponsors óók een cadeautje moest zijn voor de meiden van "mijn" team die steeds zo enorm hun best doen om jullie mooie voorbeelden te laten zien en die proberen zo trouw mogelijk te komen kijken bij jullie creaties....Zonder deze meiden zou ik dit blog niet draaiende kunnen houden......ik ben heel blij met mijn team en dat wil ik ze nu dus via deze weg nog eens graag een keer vertellen......

Ik had in dit geval even iemand nodig die voor mij wat leuke kleine cadeautjes wilde versturen naar de dames......en Anne-Marije heeft namens mij deze leuke pakjes op de bus gedaan.....


Ik ben benieuwd hoe de dames reageren want ze weten natuurlijk helemaal van niets....
Ze kunnen nooit eens meedoen om een van de mooie prijzen te winnen hier bij WLVC dus nu vind ik dat het bést eens een keer hun beurt mag zijn....


De tekst die erop staat is: Dankjewel zeggen kan op vele manier....Ik doe het zo......

Voor jullie dus lieve meiden....jullie hebben er hard genoeg voor gewerkt....XXX Plony.

Een klein sneak-peakje......de pakjes zijn onderweg.....



Lieve Anne-Marije, dankjewel dat je mij wilde helpen met mijn plannetje......Het ziet er toppie uit.

Dat was het dan voor vandaag....ik hoop niet dat jullie het erg vonden dat ik mijn meiden vandaag eens even in het zonnetje wilde zetten.......
Graag weer tot morgennnnnnnnn......
Liefs van Plony.

19 opmerkingen:

  1. Lieve Plony,
    Wat ontzettend leuk dat je ons vandaag in het zonnetje zet!
    Maar dan wil ik jou, Henriëtte en Jacomijn ook in het zonnetje zetten en bedanken voor de fijne en gezellige samenwerking. Jullie drietjes zijn echt de motor achter WLVC en ik ben blij dat ik met zo'n super team mag samenwerken!!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat lief van je Plony dat je deze verrassing voor ons hebt bedacht. Natuurlijk is het helemaal niet nodig, het is zo leuk in het team en zo gezellig onderling, maar wel heel erg leuk en geweldig gaaf.....ik zeg....wanneer komt die postbode hihi want van die sneak-peak-foto wordt ik niet veel wijzer hoor hahahaha.
    Bedankt voor deze verrassing met een hele grote klapzoen. xx Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat lief! Wat een verrassing!
    Daar ben ik heeeeeeel blij mee, ik ben blij met jullie allemaal! Ons lieve blogmoedertje en alle WLVC zusjes!!!
    Ik creëer vast een zit plekje bij de brievenbus hihihihihi :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tag heb je gemaakt Plony. Mooie embellishments erop verwerkt.
    Wat leuk en lief, dat je het DT in het zonnetje zet. Prachtige dingen zie je al in de sneak-peak zitten.

    Fijne 2e kerstdag nog.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een lieve verrassing Plony! In de korte tijd dat ik bij dit DT ben voel ik me al zo thuis en vooral heel welkom! Heel erg bedankt, en allemaal een fijne kerst nog vandaag! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstcreatie heb je gemaakt. En wat leuk dat je de dt meiden zo verwend. Anne-Marije heeft er prachtige pakketjes van gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n leuke verrassing Plony, je weet dat het helemaal niet nodig is om ons te belonen, we hebben een keileuk team, maar ook ik ben nu na die sneak peak super nieuwsgierig, heel erg bedankt en geniet nog van de tweede kerstdag samen.
    XXXLIesbeth
    Vergeet ik bijna te zeggen dat je tag een beauty is.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kersttag, er is erg veel moois op te zien Plony.
    Fijne tweede kerstdag.
    Groetjes Marai

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat super tof, Plony!
    Heel erg bedankt !
    liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig lief van je Plony dat je als blijk van waardering de meiden van jou team eens in het zonnetje zet en hen gaat verrassen met een kadootje dat hebben ze wel verdient. Mooi is je kersttag leuk is het opgerolde stukje muziekpapier erbij tradionele kaarten blijven leuk. Geniet allemaal nog van deze tweede kerstdag.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige tag Plony en wat enorm lief van je om de meiden van het team in het zonnetje te zetten en iets moois te geven.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kersttag!!!! En wat ontzettend leuk om cadeautjes aan het DT-team te versturen. Zo lief!!!
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk Plony!! Heel erg lief. Ook je kersttag is weer prachtig. Groetjes Marianne MW.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creatie is er weer gemaakt. Een leuk idee om je team leden ook eens in het zonnetje te zetten. Ik weet zeker dat ze dit zullen waarderen.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAUW wat een suprise Plony, maar wij jouw team we doen het met liefde al die creaties maken, maar oooooo wat ben ik nu nieuwsgierig geworden en ik denk dat ik net als Jacomijn een plekje ga creeren bij de brievenbus spannend dit:) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is het hier weer genieten Plony ... super creatie weer met heel veel prachtige vintage spulletjes er op ... echt heel erg mooi ...
    Heel leuk dat je je team eens verwend ... er worden telkens zo'n prachtige creaties getoond ... dus een heel lief en super idee ! Fijne 2de kerstdag ! groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat ontzettend lief dat je ons zo verrast op 2e kerstdag en wat een lief gebaar.
    we zijn een fantastisch team en vullen elkaar goed aan en ik ben trots er op om deel uit te mogen maken van dit team.
    en je bent een schat van een moeder overste die waakt over haar kindjes.
    een enorme dikke klapzoen van mij en super bedankt meisje.
    en nog even dit! je tag is een bjoetie.
    liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dik verdiend en Plony...chapeau!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen