zaterdag 20 december 2014

20 december

Nog maar 5 dagen en het is kerstmis. De tijd vliegt.
Ook vandaag hebben we weer een kaart om aan jullie te laten zien, dit keer gemaakt door Jolanda en ze heeft er weer een plaatje van gemaakt.


Wie wil nu niet zo'n leuke kerstkaart in de brievenbus vinden gemaakt in de kleuren rood, groen en wit. Op haar eigen blog, die je HIER kan vinden legt ze jullie precies uit wat ze allemaal heeft gebruikt. Ga eens langs, dat zal ze zeker leuk vinden.

Ik denk dat iedereen nu wel klaar is met het maken van de kerstkaarten en ook dat jullie ze, als je ze verstuurt, al verstuurd hebben. Tijd om te relaxen dus en gezellig de kaarten die door de brievenbus glijden open te maken. Altijd zo gezellig.
Vroeger toen ik nog thuis woonde maakte ik altijd graag legpuzzels.
Toen ik aan het rondkijken was op internet om weer iets leuks voor vandaag te vinden heb een link gevonden waar je online legpuzzels kan maken.
Ik zag toen een echte kerstpuzzle staan.
Heb je zin in even iets anders.....klik dan op onderstaande link, neem er koffie, thee of warme chocolademelk bij en ga lekker aan de gang.

http://www.jigzone.com/puzzles/0C12685F9D6?m=F55C1DA.3AD10C6

Een hele fijne dag toegewenst en laat eens weten wat jullie van de legpuzzel vinden.
Groetjes Henriëtte

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart van Jolanda.... heel mooi in de traditionele kerstkleuren!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht van een kaartje in traditionele kerstkleuren ...
    En ja de link van de legpuzzels heb ik opgeslagen maar dat is zeker niet voor nu want geloof het of niet ik ben nog steeds druk met kerstkaartjes maken ...
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kerstkaart Jolanda ! altijd mooi die traditionele kleuren lief plaatje.
    Prettig weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart met een schattig plaatje.
    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, Jolanda!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kerstkaart Jolanda!
    en bedankt voor de link van de puzzles!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart Jolanda, mijn kerstkaarten zijn gelukkig de deur eindelijk weer rust ik vind het leuk om te doen maar het geeft ook altijd wel een beetje druk van op tijd zijn en niemand vergeten. Maar het allemaal weer gelukt als de postbode ze nu ook op tijd bezorgt ben ik helemaal blij.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen