zondag 7 december 2014

1e reminder van de challenge Kind&Dier

Goedemorgen allemaal,

De eerste week van december zit er weer zo goed als op.
En we zijn inmiddels ook al weer een paar dagen verder na de start van onze kind & dier challenge.
Vandaag mag ik jullie de eerste reminder laten zien voor de challenge!
In mijn map vol vintage vellen kwam ik uit bij de plaatjes van Nellie Snellen waar kindjes met dieren tussen zitten, in mijn favoriete kleurstelling een plaatje uitgekozen. (mocht je geen plaatje hebben klik in de side bar op vintage plaatjes)
Blauw, wit/creme, kraft papier....het blijft zo'n heerlijke combinatie!
 
 

Ik heb zelf expres gekozen om er geen kerstkaart van te maken want er zijn ook nog wel jarigen en zieken en trouwerijen in deze tijd.
Kinderen en dieren het is zo'n combinatie waarvan je altijd zegt: oooooooooo en aaaaaaah zo lief!
Zoals wij voor onze kinderen mogen zorgen, behandelen we ook ons huisdier en soms is ons huisdier ook echt een kind!
Kinderen die voor huisdieren kunnen zorgen brengen ook veel voordelen met zich mee, op sociaal vlak: verantwoordelijkheid, opgeruimd zijn, punctualiteit en zelf dicipline, een huisdier heeft namelijk ook vaak op vaste tijden voer nodig of moet worden uitgelaten en deze vaardigheden komen thuis en op school goed van pas!
Hebben jullie zelf ook een huisdier(en)? 
En misschien zo'n oooooooo of aaaaaaah momentje?

Nou hoop ik dat jullie kan inspireren met mijn kaart en verhaaltje, je er misschien een bepaald beeld bij krijgt.
Hier nog even een link naar mijn eigen blog waar ik je nog meer details kan vertellen en laten zien over mijn kaart.
Graag zien we jullie vintage creatie tegemoet! 
En heb je je creatie klaar kun je het HIER inleveren en meedingen naar de mooie prijs!

Ik wens jullie allen een fijne zondag,
en mag namens het voltallige dt-team weer de hartelijke groeten over brengen!
Jacomijn

 

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Jacomijn, prachtig die kleur blauw,
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Schattig plaatje en erg leuk met de veren erbij.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Jacomijn met dit prachtige plaatje . Leuk afgewerkt met de prachtige details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een ontzettend prachtige kaart Jacomijn !
    Het is een deel van de kinderen hun opvoeding leren omgaan met dieren er komt heel veel bij kijken .
    Ikzelf heb een hondje gekregen van mijn man na de behandeling van mijn kanker mijn lieve diva (Chihuahua) Ben er helemaal weg van zo een schatje .
    En ze zit altijd bij me zelfs als ik freubel om de gevallen bloempjes of papier op te peuzelen Hi
    Nog een prettige zondag aan het ganse WLVC Team.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig romantisch kaartje. Ik ben opgegroeid met dieren en we hebben heel ons leven al honden gehad. Ik zou niet zonder kunnen :-) Bedankt voor de inspiratie en je mooie verhaal.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart is dit geworden, ik probeer nog even mee te doen met jullie challenge maar het is zo druk, deze week nog jarig, dus je begrijpt het wel... Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen