maandag 22 december 2014

1e reminder lopende challenge

Was het gisteren feest omdat er alweer een extra prijs kon worden uitgedeeld, vandaag is het weer tijd om jullie aan de lopende challenge, nl. de Bingo-kaart, te herinneren.
Ik zal 'm hier nog even neerzetten als geheugensteuntje.


De bedoeling is dat voor deze challenge 1 rijtje gekozen wordt (horizontaal, verticaal of diagonaal) wat op de kaart/creatie duidelijk te zien moet zijn.
Anneke heeft nog een inspiratiekaart voor jullie gemaakt en het horizontale rijtje: Blauw/Doilie/Strik hiervoor uitgekozen.




Zoals jullie zien zijn de 3 elementen heel duidelijk terug te vinden en wat heeft ze ze leuk verwerkt!
Wat een prachtige insteekkaart is het geworden, je zal 'm maar krijgen op je verjaardag.
Op het blog van Anneke staan misschien nog wel meer foto's. Klik HIER om het zelf te gaan ontdekken en laat dan gelijk ook gezellig een reactie voor haar achter, ik weet zeker dat ze dat heel leuk vindt.

Doe ook weer  mee met deze challenge. Jullie hebben nog genoeg tijd want de challenge loopt tot 2 januari 2015 18:00 uur.

Dan rest mij nog jullie een fijne dag te wensen namens het hele DT-team en hoop ik dat jullie morgen weer gezellig langs komen voor alweer een nieuwe blogpost.
Groetjes Henriëtte en dan heeft Plony ook nog iets vandaag......voor de gezelligheid hahaha....


Ja Henriëtte....ook ik heb vandaag een stukje van deze blogpost nodig....ik zag zulke leuke dingetjes op pinterest en dacht die ga ik nog even laten zien.....Het heeft niets met vintage te maken maar wél met de december feestjes...en GEZELLIGHEID.....

Misschien help ik jullie nu nét aan dat ideetje wat je nog zocht voor de kerstdagen.....als dat zo is dan wil ik het graag weten hoor......


Creatief met voedsel......


en nog te doen voor een amateur-kok toch?


en dit voor de kids......

Dit was het nu echt voor vandaag....We lijken wel bijna een magazine-blog.....hahaha.....maar we hebben er ook zo'n lol in met z'n allen....ik hoop van jullie ook......
Tot morgen dan maar weer.....liefs van Plony.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en een smakelijke ideeën...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en wat een leuke kerst ideetjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerst boompjes en ziet er lekker uit ....
    Anneke wat een mooie creatie !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart Anneke erg leuk gedaan. En wat een leuke last minute ideetjes voor als je nog iets aparts op tafel wilt presenteren hihi.
    Tot morgen maar weer het word nu aftellen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen