woensdag 17 december 2014

17 december

Wat wordt er gezellig gereageerd hier op alle kaarten die het DT-team extra heeft gemaakt en de weetjes die Plony, Jacomijn en ik allemaal opzoeken op internet en delen met jullie. Het geeft een heel fijn gevoel.
Hartelijk dank hiervoor

Ook vandaag hebben we weer een prachtige kaart om aan jullie te laten zien, dit keer weer gemaakt door Jacqueline die laat zien dat een prachtige kaart helemaal niet zo ingewikkeld in elkaar hoeft te zitten.


Wat een mooi papier heeft ze gebruikt in combinatie met het kreukellint, de veertjes en het engeltje dat centraal staat. Bedankt weer Jacqueline dat je deze met ons wilde delen.

Hebben jullie het ook dat, als je rond deze tijd kerstliedjes aanzet, je al heerlijk in de kerststemming komt en het kerstkaarten maken gemakkelijker gaat en leuker is?
Ik vind dat altijd wel.
Op facebook kwam ik deze link tegen. Misschien zijn jullie deze daar ook al tegen gekomen.
Het is een prachtig liedje met videoclip van Candice Night.
Klik op onderstaande link en geniet.


Dan rest mij nog jullie een hele fijne dag te wensen.
Morgen zijn wij er natuurlijk weer, dan met een nieuwe challenge. Mis het dus niet.
Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Die veertjes op de kaart zijn prachtiggg!!!
    Benieuwd morgen naar jullie nieuwe challenge...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart van Jacqueline. Ik heb je link beluisterd en vooral bekeken, een echt mooi sprookje!! Dankjewel Henriëtte.
    Brengt je helemaal in de sfeer.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben elke dag weer benieuwd wat voor leuks jullie weer voor ons hebben en probeer ook om elke dag even te kijken. Mooi is de kaart van Jaqueline, leuk is het dat zij laat zien dat een vintagekaart niet altijd helemaal vol geplakt hoeft te zijn voor een vintage uitstraling. Ik ben benieuwd naar de nieuwe challenge en hoop hier weer aan mee te doen dit keer is me helaas niet gelukt om op tijd mijn kaart af te krijgen hij is nog maar half af balen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, eenvoud (wat jullie simpel vinden, is voor mij nog knap lastig :) ) kan heel mooi uitpakken. Dat bewijst deze schitterende kaart.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chique stijlvol kaartje Jacqueline !!
    Bedankt voor de link mooi hoor ...
    Liefs Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vintage, maar dan anders... Zo kan het dus ook en het is mooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen