zondag 14 december 2014

14 December


Goedemorgen allemaal.......
Een reminder-bericht tussendoor.....ik was weer zélf aan de beurt om een reminder te maken voor de lopende challenge van het WLVC-blog.
De opdracht is natuurlijk bekend.....een vintage creatie met kind en dier...
Er zijn zoveel leuke plaatjes te vinden voor dit onderwerp maar ik heb nog een keer gekozen voor een plaatje uit dezelfde serie als waar ik mijn challenge-voorbeeld mee heb gemaakt.
Ik vind deze plaatjes heel schattig en heel bruikbaar op een kaart o.i.d.


Mijn kaart is er 1 geworden met een kalendertje erop, houten toevoegingen, veeeel bloemetjes, pareltjes ,kantjes en randjes.....





Natuurlijk hoeven jullie niet meer iets voor de kerst te maken...als je al klaar bent voor de kerst maak je toch gewoon weer iets anders met een kind+dier-plaatje....maar we hopen wel dat je meedoet...dat is duidelijk toch? Hahahahahaha....

Ik wens iedereen een hele fijne dag en sluit dit bericht af met een paar leuke kerst/winter ideetjes om te onthouden.....gevonden op internet....misschien krijg je er nog wel een ideetje van....
Doeidoeiiiiiiiiiiiii. Liefs van Plony.





14 opmerkingen:

  1. Geweldige mooie kalender, mooi met dat mintgroen erbij!!!
    En wat een leuke Kerst-inspiratie-foto's...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kalender. De kleuren passen prachtig bij elkaar

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassing, dat kalendertje op je kaart! Superleuk Plony!
    En die foto's.... waar haal je ze vandaan?! Dat kost heel wat speurwerk en tijd. Heb je voor mij een doosje waar de nodige extra uurtjes in verpakt zijn? Haha!
    Fijne zondag,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Plony! Die houten XMAS letters zijn zo gaaf.
    Geen roze dit keer hihi. Prachtige kleuren bijelkaar en heel
    mooi totaal plaatje!
    Fijne zondag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige reminder kaart Plony. Leuke foto's heb je gevonden voor kerst.
    Die nagels, owww dat zal onze Kim erg mooi vinden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie. Mooie kleuren en een prachtig idee!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt Plony. Schattig plaatje ook en mooi kant.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend weer ik hoop dat deze wel heel aan komt anders
    zou het wel heel zonde zijn.
    Fijne zondag....liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kalender en wat een leuke plaatjes van al die aparte kerstideetjes. xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Jullie zijn met zijn allen heel druk geweest! De ene mooie creatie na de andere!
    Leuk die foto's...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke schitterende agenda Plony Prachtig hoor !Mm die zou ook wel passen aan mijn muurtje :)
    De creatie's blijven hier maar komen één voor één prachtige creatie's .
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart weer Plony , leuk met het
    kalendertje erop en lief is je plaatje en mooi de mallen .

    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Plony je reminder kaartje is weer ... geweldig mooi ... en neen hoor klaar ben ik nog niet maar het einde komt in 't zicht ... Wat is dat hier telkens toch een prettige verrassing om te bewonderen ... wow zo'n mooie nagels ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw prachtige creatie !! Dank U voor alle ideeën.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen