maandag 1 december 2014

1 December.....start van de feestmaand.....

Goedemorgen lieve allemaal bij de start van onze december feestmaand hier op het vintageblog.
Bij een feestmaand hoor een feestelijke mededeling en daar begin ik dus mee.....
Het betreft de 3 dames van ons Gastdesignteam.....omdat de dames zo geweldig in ons team passen en zo'n mooie aanvulling zijn op onze "oude" DT-ers hebben we besloten....nú al.....om de dames aan ons WLVC-blog vaste DT toe te voegen.
Je zou dus zeggen dat we vanaf vandaag weer met z'n tienen zijn maar.....dat gaat niet op want Christa heeft besloten per direct al haar DT-werk op te zeggen....Wij betreuren natuurlijk dat er weer een DT-lid WLVC heeft verlaten maar we wensen Christa het allerbeste en hopen dat we wél kunnen blijven genieten van haar mooie kaarten.

Dan ga ik vandaag een creatie laten zien van Miranda .

Omdat december de maand is van de cadeau's laten we deze geweldige creatie zien....een cadeau om te krijgen maar ook om naar te mogen kijken.....








Is dit niet schitterendddddd.....Ik zou het geweldig vinden als jullie een reactie achterlaten ...hier...of bij Miranda op haar eigen blog. Ik denk dat ze dat wel heeft verdiend met dit schitterende stukje creativiteit.

Vanaf vandaag zal er elke dag iets te zien zijn op dit blog....zorg dat je niets mist...misschien teveel gevraagd om elke dag te reageren maar....wij zouden er toch wel heeeeel blij van worden.
Mis niets......het wordt een leuke maand met heeeeel veel inspiratie.
Geniet!!!!

Dan zeg ik nu maar....tot morgen en namens het hele WLVC-team wens ik iedereen een hele fijne dag.
Liefs van Plony.

28 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie heb je ervan gemaakt Miranda!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt spannend allemaal...:-)
    Ik kom zeker elke dag even gluren naar als dat moois!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie heb je gemaakt Miranda,toppie hoor.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zeker een prachtige creatie van Miranda. Super mooi gedaan in van die echte winterkleurtjes en toch ook een heel warm geheel. Mooi hoor. En natuurlijk houden we jullie blog in de gaten deze maand. Ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie heeft Miranda gemaakt.Mooi ook in deze kleur. Daar zitten aardig wat uurtjes in, maar het eindresultaat mag er dan ook wezen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Miranda wat een schitterend kadootje heb je gemaakt. Prachtige komen de kleurtjes uit en heel erg mooi afgewerkt mijn complimenten. Ik ben erg benieuwd wat we nog meer te zien krijgen deze maand leuk hoor dat jullie er een gezellige maand van gaan maken. Ik ga natuurlijk proberen om elke dag een kijkje te komen nemen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit leuk gemaakt, super! Prachtige kleuren, lekker in vintagestyle en kleurig netjes afgewerkt, ga zo door, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG! What a gorgeous creation! So beautiful colors and so many gorgeous details, every page is absolutely stunning. Love it! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super leuk dat de gast dt'ers nu ook vast zijn! Top team! Jammer dat Christa weg gaat.
    En wow wat een geweldige opening van Miranda voor deze feest maand. Echt een heel mooi pronk stuk en daar zal de ontvanger reuze blij mee zijn!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie creatie .... wat een prachtige details allemaal ! Schitterende kleuren ook, complimenten Miranda ! Tuurlijk ben ik benieuwd wat hier nog allemaal te bewonderen valt ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is geweldig mooi Miranda, het is een Beauty,
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat het DT team uitgebreid is met vaste dt-ers, wel jammer dat Christa het team gaat verlaten....en ik ben wel in voor leuke dingen ...dus probeer elke dag wel langs te komen...
    Deze creatie van Miranda is geweldig .....zo leuk gemaakt.....SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Miranda, deze kaart is echt WLVC waardig . Schitterend gemaakt hoor!! Fijn dat jullie nu weer bijna een compleet team hebben. En ik probeer élke langs te komen, maar weet niet of het gaat lukken in deze drukke maand.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart. Volgens mij zag ik al een stukje op facebook, maar dat heb ik afgesloten voor vandaag. Maar deze kaart met verrassing in de midden, is erg mooi. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is zeker een schitterende creatie. Miranda je bent een Kanjer!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kado. Een bofkontje die dat mag ontvangen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige creatie. En wat is dit mooi gemaakt in De vintage stijl met hele mooi details. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig mooie creatie. Denk dat er enorm veel werk in heeft gezeten. Maar het resultaat mag er zijn. Groeten Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend gemaakt, met oog voor detail. Super.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd "nieuwe" dt-dames. Wat leuk dat jullie ons blijven verblijden met mooie creaties. Dit is ook weer een beauty, prachtige kleuren en lijkt me heel mooi om te geven of te ontvangen. Petje af Miranda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jammer Chrisat dat je weggaat, maar super leuk dat de gast dames nu vast in het team komen! Veel plezier!
    En wat een aftrap deze maand zo met dit nieuws, en zo'n een prachtige creatie!
    Ik ben heel benieuwd wat er allemaal komen gaat!
    Liefs nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd dames leuk dat jullie er bij horen.
    Jammer dat Christa de groep verlaat ...
    Miranda een prachtige creatie zoveel moois op te zien.
    Zal voor velen een drukke maand worden ,maar probeer toch langs te komen :)
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze geweldig mooie creatie is al een feestje om te zien. Prachtig gemaakt.
    Ik ben ook wel erg nieuwsgierig geworden wat jullie nig meer voor ons in petto hebben.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd nieuwe DT leden als vast lid bij WLVC veel plezier op het blog!
    En Miranda wat een supermooie creatie laat je hier zien!
    Christa meis ik zal je missen tussen het rijtje voorbeeld kaarten en blijf je zeker volgen op je bloggie! En elke dag reageren op het blog zal zeker niet gaan lukken, maar hou jullie feestje wel in de gaten natuurlijk!
    allemaal groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sjonge, dat verdient zeker een reactie! Wat een knap kunstwerkje! Echt heel gaaf!
    Ben benieuwd naar alle berichten. Of ik steeds kan reageren is de vraag, maar dat zulen er meer hebben in de drukke decembermaand.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zit met verbazing te kijken! Wat mooi!!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. BEDANKT! voor al jullie super leuke reacties op mijn kaart!!!!!!!!!!!!!!!
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen