maandag 13 oktober 2014

Gastdesigner nr. 3

Goedemorgen allemaal, hier zijn we dan als laatste met gastdesigner nr. 3.
Dat is geworden Janneke van http://originalhandmadebyjanneke.blogspot.nl/ .

Ook zij gaat zich hier aan jullie voorstellen en ik heb wat creaties van Janneke om een beeld te geven van haar creativiteit. Dit is voorlopig de laatste gastdesigner die ons in het DT gaat bijstaan en nu hoop ik dat er weer lekker rust komt in het team. Het was even moeilijk, alle begrip voor het vertrek van de DT-leden maar we waren zo aan elkaar gewend en dan moet de balans even opnieuw worden gevonden. Met de 3 nieuwe dames erbij gaat er vast weer een fijne band komen onderling in het team en dat is wat ik heel graag heb in mijn team. De meiden noemen me vaak "moeders" en zo voel ik me soms ook wel een beetje hoor hahaha.....het is toch een beetje mijn kindje dit WLVC-blog en ik ben altijd heel trots op "mijn" meiden.

Nu het voorstelbericht van Janneke en ik wens iedereen een hele fijne dag. Misschien hebben jullie nog ergens een gaatje voor de lopende challenge....dat zou natuurlijk geweldig zijn.


Ik was blij verrast toen Plony mij vroeg of ik het leuk vond om voor een poosje het DT te willen versterken als gastdesigner...
Je begrijpt wel, dat ik daar niet zo heel lang over na hoefde te denken.
Omdat jullie de komende weken ook van mij een bijdrage kunnen verwachten, zal ik mij even voorstellen.

Mijn naam Is Janneke Vink, getrouwd met Arnold en samen zijn wij de trotse ouders van Janine (16) en Arjan (14).
Naast mijn gezin en werk ben ik graag creatief bezig met stof, papier, lintjes, knoopjes enz...
Ik maak al jaren kaarten en scraps met verschillende technieken. Daarnaast vind ik het ook leuk om cadeautjes en woonaccessoires te maken.
Sinds vorig jaar ben ik actief als blogger en facebooker, volgens Janine werd het de hoogste tijd om mijn creaties te delen met anderen ;-)
Ik heb er ontzettend veel zin in en hoop dat ik jullie kan inspireren!

Groetjes Janneke.






5 opmerkingen:

  1. Hoi. Janneke gefeliciteerd. Leuk dat we op dit blog van je prachtige creaties mogen genieten. Dit zijn ook geweldige creaties die hierboven staan. Supermooi gemaakt. Leuk dat Janneke hier GD is geworden. Jullie hebben hele leuke GD"S op dit blog erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes en veel succes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Janneke, je laat ons mooie kaartjes zien, Succes met het GD zijn, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gave Gastdesigner heb je in huis Plony!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen