donderdag 9 oktober 2014

Gastdesigner nr. 2

Goedemorgen, hier zijn we alweer en deze keer om gastdesigner nr. 2 aan jullie voor te stellen....

Wij hebben gekozen voor Jacqueline van http://jacquelinedh.blogspot.nl/


Dit is Jacqueline.........

Hallo allemaal. Ik ben Jacqueline, 52  jaar en al bijna 30 jaar getrouwd met mijn jeugdliefde André. We hebben 2 grote zoons die al op zichzelf wonen en een lieve schoondochter.
Ik heb een drukke baan als manager en scrap vooral in de weekenden. Dat doe ik al zo’n jaar of 10, begonnen met grote albums over onze vakanties. Inmiddels maak ik vrijwel alleen nog kaartjes of leuke kadootjes voor anderen. Ik vind het leuk om in allerlei stijlen te werken. Vintage heeft mijn voorkeur, maar ik wissel dat af met CAS kaartjes of andere stijlen. Daarom vind ik challenges altijd zo leuk, je gaat out-of-the-box werken wat je uit jezelf misschien niet zo gauw zal doen.
Ik ga mijn best doen om de komende 3 maanden mooie, inspirerende bijdrages voor dit geweldige challengeblog te maken!

Groetjes
Jacqueline
Ook van Jacqueline een paar vintacreaties om een idee te krijgen wat we de komende maanden ongeveer kunnen verwachten....Geniet ervan en een hele fijne dag allemaal.
Liefs van Plony




4 opmerkingen:

  1. Veel plezier en succes Jaqueline als gast DT!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes Jacqueline, je kaarten zijn prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterende kaarten. Jacqueline succes. Leuk dat je bij dit blog GD mag zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen