maandag 6 oktober 2014

Gastdesigner nr. 1

Goedemorgen,
vandaag maak ik de eerste gastdesigner bekend die voorlopig voor 3 maanden gaat mee draaien bij WLVC. Het blijft altijd moeilijk om te kiezen want er wordt heel veel moois gemaakt in blogland maar onze keuze is gevallen op Miranda van http://mirandafreubelsite.blogspot.nl/ .

Natuurlijk stelt Miranda zich aan jullie voor......

Bij deze wil ik me even voorstellen,mijn naam is Miranda Bouhof , 36 jaar , getrouwd met Marco en samen hebben wij 2 kinderen .Nancy van 9 en Mike van 7 jaar.
Ik ben kapster van beroep,maar ik geef ook workshops in een hobbywinkel. Verder zijn mijn hobby’s leuke dingen doen met de kids, borrelen en/of hapje eten met vrienden en ik ga graag naar de sauna.
Maar bovenal is mijn hobby, of liever gezegd is mijn passie scrappen, van vintage tot “cute stamps “.Van kaarten tot scrapboeken.
Ik ben vooral fan van de vintage-style!
Dus ik denk dat ik hier wel op m’n plek zit.
Ik hoop dat ik jullie mag inspireren met mijn creaties, ik vind het in ieder geval leuk dat ik gevraagd ben hier mijn bijdrage te leveren!
Creatieve groetjes Miranda


Natuurlijk heeft Miranda wat voorbeelden mee gestuurd om jullie te laten zien wat zij verstaat onder vintage.....Geniet ervan en de komende nieuwe challenge zal Miranda al van de partij zijn als gastdesigner bij WLVC.





Een hele fijne dag en lieve groetjes van Plony.

10 opmerkingen:

  1. ik zie al hele leuke creatie,s ik wens je veel succes bij WLVC miranda groeetjes Nlel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom bij WLVC Miranda, je hebt al een mooie aftrap achtergelaten, hoop dat je gedurende deze maanden veel plezier hebt bij ons clubje.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaarten, Miranda en veel succes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Miranda, wouw en je creaties zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een fijne tijd bij WLVC als gast DT Miranda, je hebt prachtige dingen gemaakt
    om te laten zien...maar ja, je kan er ook wat van!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulation Miranda, your crafting is stunning.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier toegewenst Miranda!

    Groetjes Janneke Vink

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so pretty Miranda. Hugs, Rupa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Miranda,gefeliciteerd .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk Miranda!! Veel plezier met de meiden :) ben benieuwd naar je creaties. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen