woensdag 22 oktober 2014

Eerste reminder van challenge 34

Hallo allemaal.
Vandaag is het al weer tijd voor de eerste reminder van de lopende challenge waarbij Alles Mag als het maar vintage is.
De inzendingen stromen al lekker binnen maar er kunnen er natuurlijk altijd meer bij.
Ik heb voor deze reminder zelf nog een label gemaakt om aan jullie te laten zien.


Omdat ik toch nog wel heel veel kaarten nodig heb voor de kerst heb ik er een kerstlabel van gemaakt. Zo leuk om te doen en heel erg handig voor de voorraad.
Willen jullie weten wat ik allemaal gebruikt heb en nog meer foto's zien? Klik dan HIER om naar mijn blog te gaan.

De challenge loopt tot 2 november 18:00 uur. Pak lekker je spullen bij elkaar en ga aan de knutsel. Er is tenslotte ook weer een mooie prijs te winnen die door onze sponsor beschikbaar is gesteld.

Groetjes en veel knutselplezier namens het hele Dt-team,
Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag Henriëtte, moet het niet 2 november 18 uur zijn???

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk Bea, een verschrijving van mijn kant. Ik heb het net gecorrigeerd hoor, bedankt voor je oplettendheid.
      Groetjes Henriëtte

      Verwijderen
  3. Schitterende label Henriët een prachtige reminder!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie label, Henriëtte.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen