vrijdag 3 oktober 2014

Challenge nr. 33 en random-winnaar 32

Goedemorgen allemaal bij alweer een nieuwe challenge hier op ons vintageblog.

Veel veranderingen in ons DT, helaas gaat ook onze Pouwla stoppen met haar DT-werkzaamheden.
Dat betekent dat er 3 vertrouwde gezichten weg zullen zijn bij WLVC en ik heb wel even moeten slikken bij de beslissingen van de meiden. Ik respecteer natuurlijk hun beslissing maar mede door hun bijdrages is WLVC geworden wat het nu is en zonder Janet, Nicole en Pouwla zal het toch weer anders zijn. Toch gaan we vol goede moed verder en we hebben besloten om eerst gastdesigners aan te trekken die voor 3 maanden ons team komen versterken. Ik ga binnenkort 1 voor 1 de dames aan jullie voorstellen die door mij zijn benaderd.....maar eerst de dingen waar we vandaag voor zijn gekomen hier op het blog.

De random-winnaar van challenge 32 is geworden....

Nr. 3 Debby .....

Heel hartelijk gefeliciteerd, stuur mij even je gegevens en dan zorg ik dat de prachtige stempelsheet van http://www.artjourney.nl/ naar je toekomt.

Voor challenge 33 hebben we Gerda van http://www.gerdas-hobbyshop.nu/ weer bereid gevonden een mooie prijs beschikbaar te stellen....

 en dit kun je winnen als je weer meedoet aan onze challenge....



De opdracht van challenge 33 is : Vintage herfst....alles mag met een herfst-thema en dan kun je bijvoorbeeld denken aan herfstkleuren, decoraties, toevoegingen in herfstsfeer.....Volg je herfstgevoel.

Natuurlijk kunnen jullie herfstplaatjes vinden bij de pagina's aan de rechterzijde onder het kopje vintage plaatjes.....elke challenge worden de plaatjes vervangen door nieuwe dus je bent altijd welkom om plaatjes mee te nemen om er je creatie voor de challenge mee te maken.

Dan volgen nu de voorbeelden van het DT en ik zou zeggen proef de herfst.....

Anneke

Jacomijn

Christa

Plony

Liesbeth

Pouwla.....haar laatste bijdrage

Henriëtte

Jolanda

Nicole ... haar laatste bijdrage

Zo, dat was weer een prachtig rijtje toch....nu zijn jullie aan de beurt. Je kunt meedoen tot 17 oktober 18.00 uur....heel veel succes.

Namens ons allemaal van WLVC wens ik iedereen een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.

14 opmerkingen:

  1. Wat staan er weer geweldige inspiratiekaarten op jullie blog! Super. Groeten Trijntje,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende voorbeeldkaarten van jullie allemaal!!! Ik ga mijn best doen om ook weer eens met de challnge mee te doen! Groetjes vaan Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer door het team gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je winnende creatie Debby!
    Wat zijn er weer mooie voorbeelden gemaakt door het DT.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Debby. Jammer dat er in totaal nu drie designers weg gaan. Wil ze dan ook bedanken voor al dat moois dat ze hier getoond hebben.
    De nieuwe challenge is een leuke met prachtige voorbeelden. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een verrassing, wat een fijn begin van de dag! Dank je allemaal :)
    Mooie DT creaties. De kaneelgeur en gure wind komt je tegenmoet!

    groetjes,
    Debbie / Daqa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn kaart staat er weer op ik heb mijn best gedaan veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Het is me gelukt om een herfstkaart te maken. Ik doe graag mee bij jullie uitdaging. Deze keer geen plaatje van Gerda. Maar van Syta. Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely Challenge, so happy to participate with your vintage pictures. Rupa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge! kaartje net geplaatst in herfsttinten. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht weer en mooie voorbeelden zijn er gemaakt.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op de valreep mijn kaart afgekregen. Ik vind herfst altijd een fijn thema om iets creatiefs te doen.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry, ik had eerst verkeerd gelinkt, vandaar nog een keer. Nummer 30 is dus de juiste.
    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen