woensdag 17 september 2014

Wie houdt er van MDF pimpen???

Hallo lieve allemaal.....

Van Nancy van Let's get Bizzee heb ik een supergave MDF champagnefles gekregen....


en weet je wat nu zo leuk is.....die mag ik aan iemand weggeven....is dat gaaf of niet?

Wat wij nu graag zouden willen weten hier bij WLVC is wie van jullie wel eens graag wil proberen deze champagnefles VINTAGE te maken.....jaja.....niet zomaar pimpen dus maar het moet wel echt vintage worden.
Schrijf onder dit bericht een reactie en wij gaan loten wie deze champagnefles krijgt toegestuurd om er eens flink op los te gaan.

Jullie krijgen een week de tijd om te reageren en dan wordt zo snel mogelijk de naam bekend gemaakt.

Namens ons hele DT een hele fijne dag en....we zijn benieuwd.

15 opmerkingen:

  1. wowwwwoooowowoo dat zou een eer zijn, dus ik wacht het af! liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn altijd leuke uitdagingen...ik kreeg er al gelijk een beeld bij...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow leuke uitdaging en daar houdt ik wel van hihihi
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het begint meteen te borrelen bij me, zit mijn voorraad na te gaan wat ik zou kunnen gebruiken, had ik niet nog ergens een oud etiket... Welke kleuren.... Kortom ik zou het superleuk vinden!!
    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is heel leuk. Zie al een schip op die fles komen....
    Doe dus graag mee.
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil het wel proberen, zou een hele uitdaging zijn
    Groetjes
    Henneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh, super gaaf om te doen, helemaal mijn smaak. Ik doe graag mee met de verloting. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een ontzettend leuke uitdaging, die ik héél graag aan wil gaan!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag hem gisteren en toen even geen tijd om te reageren. Dat is voor mij nog eens een uitdaging om een fles in vintage te pimpen. Juist omdat ik dat niet zoveel doe is de uitdaging des te groter, Ik doe graag mee. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou ziet plots dit bericht op FB en dacht dat is een uitdaging omdat ik nog niet zo thuis bent met vintage dus is dit een echte uitdaging om te proberen er iets moois van te maken
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga uitdagingen nooit uit de weg, dus.........ik ding graag mee!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben heel de ochtend bezig geweest met de vintagevlinderprojecten, die ik later zal plaatsen. Heb er echt van genoten. Ik doe het echter veel te weinig, dus zou deze uitdaging graag aangaan. Een goede reden om nog meer vintage te maken. Heerlijk vieze bruine vingers, van alles wat oud gemaakt moet worden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige uitdaging, erg leuk dus ik wil wel meedoen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een leuke uitdaging! Ik zo al een ideetje in mijn hoofd wat je er mee kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke uitdaging om eens te proberen iets anders een vintagelook te geven dan een kaart.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen