donderdag 25 september 2014

Top-3 challenge nr. 31

Goedemorgen allemaal,

Hier zijn we weer met de top-3.....wat een gave creaties hadden jullie weer ingezonden....te gek....
Na een beetje puzzelen is dit onze top-3 geworden...

Nr. 1

Ellie

Nr. 2

Jacqueline

Nr. 3

Bea


Wat een geweldige kaarten dames.....zo superleuk wat jullie er van hebben gemaakt.
Jullie hebben de WLVC-badge absoluut verdiend....



en.....natuurlijk hebben wij weer een hele lieve sponsor bereid gevonden een prijs te sponsoren voor onze winnaar.....

 Kreatrends laat ons de volgende prijs weggeven aan jou Ellie.....


Is dat niet weer helemaal te gek....Wil je je gegevens naar mij mailen Ellie....dan komt de prijs naar je toe.

Dan heb ik nog het volgende.......

De champagnefles van Let's Get Bizzee......wie mag hem gaan pimpen......?????

Corry van http://corryskaartblogspotnl.blogspot.nl/  .....jij mag je uit gaan leven op de leuke MDF fles. Als jij me je gegevens even mailt dan ga ik de fles naar je toesturen....maak er iets leuks van....stuur me heel veel mooie foto's en dan maak ik daar weer een mooie blogpost van voor hier op het WLVC-blog.

Dat was het dan weer voor vandaag.....ik wens iedereen, ook namens de meiden van het DT , een hele fijne dag en....vergeet de lopende challenge niet ....vintage met vlinders.....er zijn tenslotte ook nog wat plaatsjes in het DT open...laat jezelf zien!

Lieve groetjes van Plony.

6 opmerkingen:

  1. Wow wat super leuk dat mijn molenkaart nummer 1 geworden een enorme verrassing en wat een prachtige prijs heb ik er meegewonnen dit is zeker te gek Plony ;-) harstikke leuk. De andere dames ook gefeliciteerd met jullie top3 plekje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames, prachtig allemaal!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Dames !! Het zijn schitterende creaties.
    Grts Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Ellie met je mooie prijs.
    Ook de nadere dames van harte met jullie top drie plaats.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super voor de dames en natuurlijk alle drie proficiat en ik lees dat Ellie al helemaal in haar nopjes is! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn weer prachtige exemplaartjes dames!
    gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen