maandag 1 september 2014

Nieuwe prijswinnaar top-3 challenge 29

Even nog een keer een berichtje betreffende de prijs beschikbaar gesteld door onze sponsor http://mallenmolen.nl/ voor de winnaar van de top-3 van challenge 29.

De regels zijn dat er een week voor staat om de prijs op te vragen en de eerste week was daar de mogelijkheid voor de nr.1 om haar gegevens door te geven aan mij....Toen zij dat niet deed was er afgelopen week de gelegenheid voor de nr.2 en helaas voor beide dames.....hun kansen zijn verkeken. Dat is misschien wel heel hard, vooral gezien de afgelopen vakantietijd maar we moeten niet zelf onze regels gaan breken want dan blijven we straks nergens meer.
Ik vind het echt heel jammer maar ik hoop dat nu de nr. 3 Doris zich wil melden en dan is de prijs voor haar.

Ik weet hoe vervelend het is voor degene die de kans al hebben gehad want ik heb zelf ook een keer in hetzelfde schuitje gezeten maar ook  mij ging de prijs destijds aan mijn neus voorbij.
Sorry sorry sorry dames.....

Groetjes van Plony.

5 opmerkingen:

  1. Het is toch jammer dat winnaars zich niet melden. Ik hoop dat Doris zich nu wel meld om haar prijs in ontvangst te nemen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me ook heel vervelend om zoiets te moeten melden Plony maar als je dit op gaat schuiven komt alles in de knoei en dat is ook niet de bedoeling, maar naar blijft het. Laten we hopen dat Doris zich gaat melden.Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopen dat Doris zich wel meld! Jammer dat de andere twee zich niet melden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel jammer voor de andere dames en Doris ....meld je snel bij Plony!
    Ik snap je heel goed hoor, anders raak je toch het overzicht kwijt!,
    Zonnige groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Jammer Dames ....
    Ik zal met veel plezier de prijs in ontvangst nemen .
    Hartelijke dank zal je vlug mailen Plony
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen