woensdag 3 september 2014

Challenge nr. 31 en random-winnaar challenge nr. 30

Goedemorgen allemaal, voor de meesten van ons zijn de vakanties nu wel achter de rug en wij gaan hier bij WLVC weer beginnen met 2 challenges in de maand ipv 1.
Het maximum aantal kaarten waarmee je mag meedoen gaat nu dus weer gewoon naar 2 maar dat zijn toch weer 2 kansen op een mooie prijs.

Wat hebben er heerlijk veel mee gedaan aan de afgelopen challenge....dat wordt nog een hele kluif voor de top-3 volgende week maar laten we eerst vandaag de random zijn werk maar eens laten doen.

De winnaar van de geweldige stempelsets van de Hobbyboerderij is geworden.....


Nr. 5.....Nel B

Gefeliciteerd Nel.....de prijs is voor jou.
Als je contact met mij opneemt gaan we er voor zorgen dat de prijs snel naar je toekomt.

Dan onze nieuwe challenge......

Onze sponsor is deze keer


en zij geven een voucher weg van 10 pond te besteden in de webshop.

De opdracht voor challenge nr. 31 is gekozen door Jacomijn en zij wil graag typical Dutch zien....
Lekker kneuterig Hollands op zijn best dus hahaha. Laat maar zien wat jullie verstaan onder écht Hollands....wel volgens ons vintage-idee natuurlijk...We zijn tenslotte nog steeds een vintage-blog.

Het DT heeft zich uitgeleefd op deze opdracht en hier zijn de voorbeelden....

Jolanda

Nicole

Janet

Anneke

Jacomijn

Christa

Plony

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Wat een Hollandse gezelligheid...of niet soms?
Wij zijn heel benieuwd waar jullie mee aankomen....Hollandse VINTAGE...doe er maar eens je best op.
De challenge loopt tot 17 september 18.00 uur.

Namens ons allen van WLVC wens ik iedereen heel veel knutselplezier en een hele fijne dag vandaag.
Lieve groetjes van Plony.


19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitdaging wederom en wat een PRACHT voorbeelden!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke opdracht deze keer, heerlijk zo lekker hollands kneuterig. Prachtige voorbeelden dames.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Nel. En wat een geweldig leuk thema! Wow echt hele mooie uitwerkingen ervan door het Dt team. Zag dat Jolanda er nieuwe bij is gekomen succes!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Nel, wat leuk voor je. Wat een schitterende creaties zie ik hier weer voorbij komen, prachtig stuk voor stuk.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeleciteerd Nel .
    Schitterende voorbeelden weer een leuke opdracht.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende inspiratiekaarten. Heeft het team gemaakt. Leuk thema. Nel van harte.
    Leuk!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke challenge!

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en originele opdracht. En dan ook nog eens van die leuke voorbeelden! Prachtig gedaan. Ik ga proberen mee te doen maar moet dan wel echt zoeken wat ik ga gebruiken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kei leuke challenge, en wat een leuke kaarten / creaties dames.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Even geen tijd om jullie allemaal persoonlijk langs te gaan, maar wat een supercreaties als voorbeelden weer! Echt gaaf en een leuk thema trouwens!
    Groetjes,
    GerJnane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke uitdaging! Ben helaas te laat terug
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wauw, wat een leuke uitdaging en wat een geweldige kaartjes zie ik weer! Mooi zeg. Ik ga kijken of het nog lukt mee te doen. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw mijn prijs is binnen WLVC heel erg bedankt ik ga hem zeker een keer gebruiken ze zijn super veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Dames van WLVC,

    Ik doe ook weer gezellig mee.. Ik heb een kaart gemaakt met Zon. zee en strand... voor mij is dit oer Hollands omdat ik zelf bij de zee woon. Ik hoor het wel als jullie er anders over denken...

    Liefs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke uitdaging ik heb weer eens een poging gewaagd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo hij staat er weer op oh wat leuk weer om mee te doen veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige challenge , mijn kaart staat er tussen ,
    Leuke voorbeelden van het DT team , mooi hoor !!

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een leuke challenge. Ik heb een kaartje gemaakt met een winters tafereeltje want ik vindt schaatsen een oer hollandse sport

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie kaarten heeft iedereen weer gemaakt! Vintage Holland, niet echt een makkelijke opdracht maar wel erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen