zaterdag 23 augustus 2014

WINNAARS!!!!!!!

Goedemorgen lieve allemaal......

Vandaag gaan we de mallen weggeven aan lieve mensen aan wie jullie en wij de mallen hebben gegund.

Er zijn heel veel stemmen opgegaan voor lieve mensen die het op dit moment niet gemakkelijk hebben maar toch wil ik niet alle 3 de mallen weggeven in deze categorie.....
Er zijn  heel veel mensen die zéker óók grote problemen hebben maar waar wij als blog-volgers geen weet van hebben en die verdienen zéker net zo hard een opsteker. Ik las dat iemand schreef dat we de mensen die een opkikker kunnen gebruiken misschien een kaartje kunnen sturen en dát zou geweldig zijn.....dan kunnen er nog veeeeeel meer mensen blij worden gemaakt.

We hebben nu dus het volgende besloten met elkaar....

De volgende mal gaat naar Anita Meijer.....dit behoeft geen uitleg denk ik....Zij "vertegenwoordigt" de groep mensen die het op dit moment niet gemakkelijk hebben....


Dan hebben we een mal voor de dochter van Anita van Merode... Kim....en we willen haar graag een malletje geven omdat we het enorm leuk vinden om iemand van de nieuwe generatie kaartenmakers voor de toekomst te stimuleren om vooral door te gaan en heel groot te worden in hobbyland....


en dan tenslotte de laatste mal.....gewoon "zomaar"........omdat het leuk is om iemand die ook altijd voor anderen klaarstaat een aardigheidje te geven...Voor het mooie werk wat je doet Gaby Dierx......De laatste mal is voor jou.....


Ik heb nog wat adres-gegevens nodig dames...stuur mij even een mailtje en dan wens ik jullie heel veel plezier met jullie aanwinsten en laat ons mee genieten van de creatie die jullie ermee maken....

Namens ons allemaal een hele fijne dag......
Liefs van Plony........en.... met heel veel plezier deze give-away-actie gehouden! XXX

19 opmerkingen:

  1. ik ben het hier helemaal mee eens, super gebaar.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lijst met winnaars. Dames gefeliciteerd ermee, jullie hebben het verdiend.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony en dt team,
    Wat geweldig hoe jullie de drie winnaars gekozen hebben voor de weggeef prijzen!
    Anita Gefeliciteerd, kan je inderdaad goed gebruiken deze leuke opsteker en Gaby, ja doet veel voor het goede doel. En is er ook altijd bij met reageren. Ook gefeliciteerd met de mal.
    En dan mijn dochter Kim, super leuk!!! En de reden ja, zo is het wel. Top dat jullie hier aan gedacht hebben! Dankjewel! Ik heb Kim erbij geroepen, nou glunder, glunder! En ratel, ratel, zit gelijk al iets in haar hoofd te bedenken, geweldig! Ze is er blij mee. Ga nu gelijk een mailtje sturen.
    Lieve groetjes van Kim en Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd helemaal mee eens goeie keuze gedaan toppie Gr gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle prijs winnaars van Harte Gefeliciteerd Veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zit in het ziekenhuis en Nick slaapt dus wat aan het facebooken op mijn mobiel en dan kom ik dit tegen. Ben helemaal geroerd door alle reacties waar mijn naam is genoemd. Hoe lief is dit. En dan zie ik dat ik 1 van de mallen, en wat voor eentje ik vind hem schitterend, ga ontvangen. Ben er zo blij mee. Allemaal heel erg bedankt. Super. Ook top voor Kim en Gaby.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede keuze Plony, ben het er helemaal mee eens.
    En een pluim voor u en het team voor dit super mooie gebaar.
    Veel liefs van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gedaan DT team!!!...absolute goede keuze en de winnaars van
    harte Gefeliciteerd hoor met de mooie mallen!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dames van harte gefeliciteerd het is jullie gegund. Veel creatief plezier ermee.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een goede keuze hebben jullie gemaakt ! Proficiat alle drie.

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie keuzes allemaal proficiat allemaal
    XXX
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gebaar Plony .
    Geniet van jullie malletjes Dames en heel veel sterkte aan allen die het nodig hebben.
    Lieve Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor alle 3 de winnaars : PROFICIAT !!
    Het is jullie van harte gegund.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alle 3 de dames gefeliciteerd. De malletjes zijn goed aan jullie besteed. En WLVC hartelijk dank voor Dit mooie gebaar.
    Liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van Harte gefeliciteerd dames. Mooie keuze team.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Plony, wat moet dit voor jou en je team een moeilijke keuze zijn geweest..., maar zo een mooi gebaar om iets voor een ander te doen, toppie!!!
    Dames gefeliciteerd en tot mijn verbazing lees ik dat ik zelf ook een malletje heb gewonnen...ik ben helemaal ontroerd.
    Dank aan iedereen die me genomineerd heeft en dank dat jullie mijn werk voor Stg. Kika zo enorm waarderen, ik waardeer jullie gebaar!!!

    Dank je wel voor het winnen van deze prijs en ik zal gelijk een mailtje doen toekomen.

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige goede keuze heb je gemaakt Plony, ik ben blij dat ik dit niet hoefde te doen, er zijn voveel mensen die wel wat steun kunnen gebruiken en net wat je schreef, van niet iedereen weet je dit, ieder huisje heeft zijn kruisje. Van de kaart was zeker een goed idee, de mijne is al weg en ik hoop dat er nog vele volgen van anderen.Leuk dat je dit gedaan hebt Plony en ik wil alle dames van harte feliciteren, jullie verdienen het! Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie keuze Plony en dames van harte, het is jullie gegund! De actie was mij even ontschoten wegens vakantie, maar wat leuk dat je dit hebt gedaan Plony! Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dames van harte gefeliciteerd jullie hebben het verdiend TOPPIE!!!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen