vrijdag 15 augustus 2014

Geven is mooier dan nemen....


Dat is nog eens een vreemde zin om mee binnen te vallen vinden jullie niet....geven is mooier dan nemen....

It's give-away-time......zo aan het einde van het vakantieseizoen lijkt het ons leuk om even tussendoor iets gezelligs te doen als extraatje en ik heb 3 malletjes aangeschaft om een paar mensen gelukkig mee te maken....tenminste dat hoop ik...

1: leaves-mal


2: Bille's Garden-mal


3: Little Princess-mal

Zomaar wat leukerds....maar wat is nu de bedoeling????????

Ik wil zo graag dat jullie als volgers van WLVC eens iets voor een ander doen....geef nu eens aan in een reaktie onder dit bericht wie je nu wel eens zo'n mal zou gunnen...en waarom je iemand die mal zou gunnen....
Je krijgt dus nu de kans om iets leuks te doen voor iemand...zomaar.....en zomaar is vaak het leukst toch?
Niet omdat iets moet maar gewoon omdat....????

Wij gaan als DT van WLVC de berichtjes heel goed in de gaten houden en we gaan met elkaar beslissen op 22 augustus...na 18.00 uur....wie wij vinden dat namens ons een malletje mag weggeven.
We komen dan zo snel mogelijk met een blogbericht naar buiten waarin we bekend gaan maken wélke mal naar wie wordt toegestuurd.

We zijn heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd......
Vergeten jullie ook de challenge niet?????
We zien nog graag heel veel deelnemers aansluiten bij het rijtje....Klik >>Hier en doe mee.

Een hele fijne dag allemaal....liefs van Plony.

40 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik heb mijn reactie verwijderd, ik had niet iemand uit blogland genomen.
      Sorry, maar ik gun het er zoveel. Net wat Gaby zo mooi omschrijf.
      Kijk maar wat jullie vinden.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Wat een gave actie is dit en ja, ik weet wel iemand. Het is een lieve kennis van me, ze heeft een moeilijke tijd achter de rug maar ook nog voor de boeg. Haar man is ernstig ziek en nu gaat zij hem helpen door hem een nier van haar zelf te geven zodat hij weer fit door het leven kan. Zij kan wel een opkikker gebruiken, is momenteel futloos en wilde zelfs haar eigen verjaardag niet vieren dit jaar. Hoe leuk zou het zijn als zij op deze manier een oppepper zou kunnen krijgen. Ik noem liever geen naam hier in het openbaar maar mocht zij winnen dan kan ik jullie uiteraard haar naam en adres geven. Succes allemaal met deze geweldige actie, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke actie. Ik zou graag een mal geven aan Ans Gilbert van de kaartenvanonsmam.blogspot. als opsteker omdat ze weer een operatie moet ondergaan en dan geen kaarten kan maken.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geef graag een mal aan Anita, ik vind dat zij deze verdiend omdat zij het toch allemaal aan kan zowel prive en haar werk , Ik bewonder altijd haar berichten hoe ze weer alles voor elkaar weet te krijgen.
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk idee, ik zou graag een malletje geven aan Erica .
    Ze geeft altijd zulke positieve reacties op mijn blog.[En niet alleen de mijne].
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke actie, maar...ik noem geen namen.

    Iedereen verdient het om in het zonnetje gezet te worden, de een omdat ie ziek is, de ander als opkikkertje voor een operatie, als bedankje omdat zij altijd voor je klaar staat, gewoon omdat je haar graag eens in het zonnetje zet, omdat zij een nieuwe baan heeft, een opstekertje omdat er zieken zijn in de naaste omgeving, om haar eens wat extra's te gunnen...

    Daarom geef ik iedereen die dit leest een dikke knuffel, iedereen heeft dit van tijd tot tijd nodig!!! Een kleine moeite, een groot gebaar!

    En ach, als daar soms een leuk prijsje aan vastgekoppeld zit, is dat alleen maar mooi meegenomen!

    Dames, succes en creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is dit gaaf en ik zou het aan iemand willen geven die een kleine portemonnee heeft en ik denk Plony dat jij wel iemand weet en het er niet neer zet maar het gewoon naar haar opstuurt omdat..liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mag ik mij bij mijn voorganger aansluiten?
    Ik kan natuurlijk wel van alles bedenken maar dat valt in het niet als je dit soort dingen niet aan kunt schaffen. Maak die persoon maar blij, en dat mag zelfs anoniem.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke actie, Plony! Ik heb niet eens zo lang hoeven nadenken wie ik een mal gun, want toen ik vanmorgen het blog van Anita bekeek en haar verhaal las had ik zo met haar te doen. Zij kan echt een flinke opkikker gebruiken, dus .....!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou hem aan Anita meijer geven.

    Ze heeft de laatse tijd wel wat voor haar kiezen gehad en dit ook letterlijk.
    ook heeft ze een zoontje met down ik bewonder haar hoe zij dit allemaal maar doet met heeel veel liefde en kracht.
    ik gun het haar echt van Harte.

    Gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vooral mensen met een zeer kleine beurs zou ik graag een mal schenken maar weet eigenlijk niemand en degenen die ik wel weet hebben geen stansmachine maar wie dan wel, ja hoor, ik weet iemand, en dat is Gerjanne, een topper in mijn ogen, altijd een leuk verhaal, altijd een lieve reactie en dat met haar drukke bestaan, dat bewonder ik in haar, bovendien straalt ze een positieve kracht uit, ja dat kan zelfs op papier, nou genoeg gekletst, ze verdiend het gewoon!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke actie, maar ik zou zo niemand weten, inderdaad iemand met een smalle beurs zal erg verrast zijn. Dus doe daar mijn stem maar bij,

    groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil me bij de meerdere hier aansluiten die dat Anita gunnen ze heeft dit dubbel en dik verdiend.
    Voor de andere twee denk ik dat jullie als team wel iemand weten voor zoiets moois.
    Het is een echt mooi gebaar.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik sluit me aan bij het verhaal van Jolanda : Ik heb net het verhaal gelezen van Anita, en die verdiend zeker een extraatje.

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik gun het Anita Meier,wat ze op het ogenblik weer mee moet maken is echt verschrikkelijk.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi! Wat hebben jullie dit leuk bedacht! Ik weet wel 3 mensen voor 3 malletjes:
    1. Anita Meijer (maakt een heel spannende zware tijd door met haar zoontje)
    2. Ans Gilbert (straks de 3e operatie in anderhalf jaar)
    3. Gaby Dierx (maakt kaarten voor KIKA)

    Allemaal mensen die het verdienen!

    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend mooi gebaar Plony en team! Ook ik gun het zeker Anita Meijer, want het is met geen pen te beschrijven wat die moet doorstaan! Maar ook Ans Gilbert verdient het om in het zonnetje gezet te worden, weer een operatie waardoor ze een poos geen kaarten kan maken en jullie weten vast nog wel iemand die het ook heel erg verdiend! prachtig gebaar!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een lief gebaar van jullie en ook ik vind dat Anita Meijer het dik verdient ik bewonder haar hoe ze met situatie,s omgaat ik hoop dat deze zware tijd haar ook op de been zal houden groetjes martje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik pas mij aan bij GerJanne ik ga ook voor Anita Ans en Gaby
    Dat klinkt gemakkelijk maar dit zijn de lieve mensen die meteen in mij opkwamen om te nomineren
    Liefs van jullie dat jullie dit doen zo aan het einde van de vakantie
    XXX
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi there, fabulous giveaway!
    First i would make a card for my Aunt as she loves all things nature.
    Second i would make a card for my husband as the feathers would say love.
    Third i would make a card for my Niece as she is a little Princess.
    Thank you for the chance to win these! x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave actie zeg! Ook ik kan zo verschillende personen aanwijzen, die of een hele kleine beurs hebben, een hele verdrietige heftige tijd meemaken, er zijn er teveel om op te noemen......Manon, heeft een blog, altijd heel blij en dankbaar, maar een heel piepklein beursje.
    Anita met haar kanjers Nick en Dani met wie we allemaal zo meeleven, kan zeker een opkikker gebruiken nu Nick zo ziek is.
    Corry......zij heeft altijd en voor iedereen een berichtje klaar, nou zo kan ik nog wel even doorgaan Plony.
    Wat zal het een moeilijke beslissing voor jullie worden als ik al deze berichtjes lees, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieve berichtjes allemaal! Dit wordt nog moeilijk kiezen voor ons.DTers
    maar wat een warme en liefdevolle mensen zij er in blogland die een ander wat gunnen! Dank jullie wel allemaal! Doet me goed, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik gun mijn beste vriendin Chantal een mal. Zij is mijn steun en toeverlaat. Staat altijd voor mijn klaar. Ze neemt me zoals ik ben en zij is één van de weinige die me ook op slechte dagen vanwege mijn ziekte MS weet te steunen. Maar ik ben het ook met Lia eens dat Anita het ook verdiend als hart onder het riem nu het slecht met haar Nick gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik gun hem mijn vriendin/collega Cora. Ze is net begonnen met kaarten maken, heeft nog nauwelijks materiaal maar is zo superenthousiast! En ze doet zo vaak lieve dingen voor mij. Ik zou har graag blijmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is een geweldig initiatief...om zo enkele freubelaarsters een beetje gelukkig te maken...van mij mag Anita ook wel eens in het zonnetje gezet worden...ze reageert altijd heel positie bij iedereen...en nu maakt ze zelf een vreselijke tijd door met haar zoontje Nick....Ook Gaby vind ik verdient er een ...ook zij doet heel veel voor KIKA ....bewonderenswaardig is dat....en de derde is ook iemand die altijd heel leuk op alle berichtjes reageert..en dat is GerJanne....
    Ik had er nog wel meer op kunnen noemen....Hopelijk voelt zich niemand gepasseerd....Maar dit is wat bij bij het gevoel geeft...

    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Plony wat een super gaaf gebaar. Ook ik zou zo direct 3 namen kunnen geven maar ik sluit me bij de meerderheid aan, jullie weten vast wel iemand met een kleine beurs, die zou ik het het meeste gunnen omdat een hart onder de riem en een opkikker/schouderklopje kunnen we allemaal zo aan elkaar geven. Maar iemand die maar een heel klein beursje heeft dan zo'n prachtige mal cadeau doen die zal dan wel een krop in de keel krijgen. Succes met de moeilijke beslissing.
    Hartelijke groetjes en fijn weekend. Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een geweldige actie Plony en ik zeg ook:
    Anita Meijer en Ans Gilbert, die krijgen/hebben beiden heel wat te verstouwen momenteel!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zou graag een mal aan Anita Meijer willen geven. Ze is altijd zo positief en geef altijd een leuke reactie als iemand weer een creatie heeft geplaatst. En aangezien het prive nu niet echt goed gaat, heeft ze het zeker verdiend! En aangezien ze bij mij om de hoek woont, zou ik er zelf nog wat leuke spulletjes bij doen en het haar graag overhandigen.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik denk dat je er Nelleke van http://farmerblog-nelleke.blogspot.nl/ een heel groot plezier mee doet! Zij kan met van alles uit de "voeten", dus met een van de mooie mallen kan ze zeker weer mooie dingen maken! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou daar hoef ik nu helemaal niet bij na te denken. Ik zou Anita die mal gunnen omdat ze dit nu heel hard kan gebruiken, maar niet alleen daarom ik vind haar creaties niet alleen geweldig, maar ook haar verhaaltjes daarbij soms moet ik daar erg om lachen, maar soms leef ik ook met haar mee en vooral nu. Dus daarom zeg ik eigenlijk gewoon Anita van http://anitameijersscrapkaarten.blogspot.nl/

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk idee. De naam van Anita is al in vele reacties genoemd en moet er denk ik zeker een krijgen.
    Ik zou het daarnaast dichter bij huis zoeken en zou ook Plony als drijvende kracht achter dit fantastische blog willen belonen voor al het werk wat ze verzet. (Daarmee wil ik zeker de andere DT leden niet tekort doen!)
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben het met iedereen dat Anita Meijer zeker een malletje verdient met al haar ellende, als een soort pleister op de wonde. Dat we zeker in gedachten bij haar zijn.
    Toch weet ik iemand waarvan ik vind dat die er ook een verdient, en dat is n.l. Grietje van "Grietjes Kaartenhoekje". Zij heeft nog niet ze heel erg lang een blog en is met het kaarten maken en ook stansen nog maar een beginner. Iedereen weet hoe prijzig de aanschaf van al deze malletjes is. En om haar hier een klein beetje in bij te staan gun ik het haar. In haar kaarten zit zichtbaar groei in. En wat is er nou leuker om weer eens een paar kaarten met een nieuw malletje te maken.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk en lief dat jullie dit doen,
    Er zijn natuurlijk heel veel mensen die ik het gun maar Ans Gilbert, Anita Meyer en Corrie van der Velde die kunnen nu wel een opkikkertje gebruiken.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Eigenlijk zijn er vele mensen die ik ze zou gunnen en er komen eenpaar bij mij op in het rijtje nml. Anita Meier, Ans Gilbert, Corry Batenburg en Corrie van der velde zijn bij mij de eersten. Dit alleen om ze een hart onder de riem te steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo. Mijn gedachte gaat uit naar iemand met een smalle beurs, die graag kaarten maakt. IK ken iemand die niet in blogland actief is. Die ik het zou gunnen. IK sluit me aan bij de meerderheid dat Anita Meijer, Ans Gilbert wel een opkikkertje kunnen gebruiken. Maar dan denk ik dat het ook heel leuk is om hun een mooie opkikkerkaart te sturen. Want die 2 maken wat mee..... Heel vervelend en naar voor hun. IK hoop dat jullie een goede bestemming kunnen vinden voor de mallen. Het zal lastig worden maar het lukt jullie vast wel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een goed idee om dit te doen. Er zijn er vele die het goed kunnen gebruiken, maar mijn voorkeur gaat ook uit naar Anita Meijer en Ans Gilbert.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Plony, ik had al gereageerd en Anita Meijer en Ans Gilbert genoemd maar ik zou heel graag Jolanda (Jolanda's kaartjes-hondjesfoto) nog willen toevoegen na het lezen van haar verhaal over de totale zorg voor haar oudste zoon waardoor ze vrijwel niet meer aan haar hobby zal toekomen.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi, wat een leuke actie! Als je iemand anders blij kan maken, daar wordt je zelf ook blij van, toch? Ik heb de naam Anita verschillende verschillende keren hierboven gezien, maar nog nooit eerder van gehoord. Door dit oproepje ben ik een kijkje op haar blog wezen nemen en inderdaad ik ben het eens met de mensen hierboven. Als eerste zou ik haar een malletje gunnen! Gewoon als teken dat er met haar meegeleefd wordt.
    Ten tweede zou ik mijn collega Annemarie ook een malletje gunnen. Zij heeft het niet gemakkelijk. Een zusje van haar heeft een ernstige psychische ziekte en steunt volledig op haar. Daarnaast is ze tot steun voor haar hele familie en vrienden. En als collega in de gehandicaptenzorg is ze een topper. Een voorbeeld: Ze had een leuk tasje voor haar zelf gehaakt, maar ik zag haar 's avonds met een plastic tasje lopen. Waar was haar gehaakte tasje gebleven? 'Nou een bewoner vond hem leuk, dus ik heb hem maar leeggemaakt en aan haar gegeven, ze was er zo blij mee!' was de reactie van Annemarie. Zoals je ziet denkt Annemarie eerst aan anderen en dan pas aan zichzelf. Daarom ook goed als er eens aan haar gedacht wordt.
    De 3e? Ik zou er nog wel meer weten, maar er worden er al genoeg genoemd, dus....

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo ik zou het graag aan Anita Meijer willen geven.
    Ze maakt heel veel mee met haar zoontje.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen