maandag 11 augustus 2014

Eerste reminder challenge 30


Hallo Allemaal,
Welkom terug hier op het WLVC!
Vandaag willen we jullie een eerste reminder van onze lopende "Zeg het met bloemen" challenge laten zien.
Een kaart gemaakt door Liesbeth, helemaal in de vintage bloemen sfeer!
Bloemen, je hebt ze in alle soorten, kleuren en maten...bloemen meisjes, bloemen dames...genoeg te bedenken!
Eigenlijk gebruiken we bijna altijd bloemen op onze kaarten/creaties toch...dus zo moeilijk kan het niet zijn...zoek je  nog mooie inspiratieplaatjes om te gebruiken voor deze challenge klik dan rechtsboven in de kolom op "vintage plaatjes".
Er zijn al een paar schitterende inzendingen maar daar kan natuurlijk nog veel meer bij!
Deze challenge duurt ook weer (i.v.m. de vakantieperiode) de hele maand en wel tot 2 september 18.00 en je mag deze keer meerdere kaarten inzenden.
Laten jullie nog even onze LIESBETH weten wat jullie van dit prachtige kaartje vinden?



Vrolijke vakantiegroeten namens het voltallige DT!
Jacomijn



3 opmerkingen:

  1. Prachtige reminderkaart. Ik heb inmiddels al een kaart gelinkt, ga kijken of ik nog iets kan maken want ik vind dit thema geweldig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat ik nog een kaaart had gemaakt en je meerdere kaarten mag inzenden. Dan deze vandaag. gr leny w
    en succes met de challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat er een reminder komt. Ik dacht namelijk dat ik zondag mijn kaart had geplaatst, maar het bleek dat de link niet had gepakt cq ik had het natuurlijk weer niet goed gedaan :) Bij deze dus alsnog
    liefs
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen