zondag 31 augustus 2014

Een nieuw DT-lid....

Goedemorgen allemaal,

Zo aan het einde van de vakantietijd, nét voordat we weer gaan beginnen met onze 2-wekelijkse challenges, hebben wij nog een nieuw DT-lid binnen weten te halen.
Vol enthousiasme gaat zij ons versterken vanaf de komende challenge en wij zien de samenwerking met haar met plezier tegemoet.

Ze zal zich nu zelf aan jullie voorstellen....



Hallo allemaal

Mijn naam is Jolanda en ben getrouwd met een hele lieve man die twee kinderen heeft waarvan een inmiddels getrouwd .We zijn de trotse opa en oma van een kleindochter en in december krijgen we er een kleinzoon bij.  Ik ben bijna 54 jaar jong of oud het is maar hoe je jezelf voelt. Ik werk nog vier dagen in de week  in een bedrijfsrestaurant wat heel gezellig is. Verder ben ik vaak in de weekenden in Friesland te vinden bij mijn hartsvriendin. Ooit ben ik begonnen met lapjes stof op een kaart te plakken en daarna drie-D plaatjes te knippen en borduren totdat ik de stempels ontdekte met name de magnolia,s en ja daar kwamen kleurpotloden bij en later mijn copics stiften. Ik voelde me weer kind,heerlijk plaatjes kleuren tot ik een keer mee deed aan een challenge over vintage en ja hoor een nieuwe verslaving was geboren. Heerlijk met je creatie aan de gang en puzzelen met stukjes papier en er steeds meer bij en op willen doen. Tot die avond dat ik een berichtje kreeg van Plony of ik hun design team wilde komen en ik dacht,........ ik.....en moest toch even vragen of dit  geen grapje was en nee hoor Plony was serieus en ja ik hoefde eigenlijk hier niet over na te denken en heb haar gelijk laten weten ... ik doe het. Ik heb er reuze zin in en hoop jullie leuke creaties te kunnen laten zien.


Voor wie Jolanda nog niet kent....Dit is haar blog: http://jootjesscrapcards.blogspot.nl/  en ze vindt het natuurlijk super als jullie haar daar gaan volgen....dat spreekt voor zich....

Wie nog mee wil doen aan de lopende challenge....dat kan nog tot 2 september 18.00 uur....

Fijne zondag allemaal.....

Lieve groetjes van Plony

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en ik heb al een kijkje genomen op jou blog. Je maakt hele mooie kaarten en je schrijft ontzettend leuk.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en ik ken Jolanda al, ben een volgster van haar blog. Leuk om je hier als DT te zien, veel plezier maar dat gaat vast lukken!
    Fijne zondag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd meis jij gaat het nog heel druk krijgen met kaartjes maken. Ik weet zeker dat het prachtige kaartjes gaan worden, zie zo nu en dan al schitterende vintage kaartjes voorbij komen. Ik wens je dus als maatje heel veel succes toe.
    ♥♥♥ Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat en veel succes als DT lid. Ik heb ook net even gegluurd op je blog, mooie kaartjes maak je.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Jolanda en heel veel plezier op het WLVC blog!
    En volgen doe ik je al een hele poos, en er komen vast hele mooie
    voorbeeld kaarten van jou hand! leuke foto!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Jolanda en veel succes en plezier als nieuw DT lid bij wlvc blog.
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Jolanda, ik vind het zo leuk voor je dat je gevraagd bent voor WLVC, ik wens je veel succes met het maken van al je mooie creaties.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Jolanda , heel veel succes.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Jolanda,Veel plezier en succes bij WLVC als DT lid .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Jolanda, volgen deed ik je al. Goede aan winst aan dit team! Succes en veel plezier hier Jolanda.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen