zondag 3 augustus 2014

Challenge nr. 30 en random-winnaar challenge 29

Goedemorgen lieve allemaal......

Zo dat was een lange maand om mee te kunnen doen aan de challenge hier bij WLVC en dat deden . ondanks de vakantietijd, toch nog velen van jullie.
Geweldig wat er allemaal gemaakt is nav de foto-inspiratiechallenge en de random heeft de volgende winnaar aangewezen .....


Nr. 33 en dat ben jij Lia....
Heel hartelijk gefeliciteerd, de prachtige ronde gears-mal beschikbaar gesteld door http://www.t-scrap-ateljeetje.nl/ is voor jou. Stuur mij even een mailtje met je gegevens en dan komt de mal zo snel mogelijk naar je toe.

Natuurlijk hebben we weer een nieuwe challenge en ook deze keer zal de challenge de hele maand duren en mag je met meer dan 2 inzendingen meedoen.

Onze sponsor is:


en wauw...wat een geweldige prijs hebben ze beschikbaar gesteld....



2 schitterende stempelsets....wie wil dat nu niet winnen.....

Wij willen deze keer heel graag dat jullie de volgende opdracht uitvoeren:
De keuze van Nicole....zeg het met bloemen......vintage natuurlijk en retro of shabby chic is ook prima.

Kijken jullie maar eens wat het DT voor gevarieerde creaties heeft gemaakt om jullie te inspireren....

Henriëtte

Nicole

Janet

Anneke

Jacomijn

Christa

Plony

Liesbeth

Pouwla

Ik denk dat we hier heel veel verschillende ideetjes hebben aangereikt....haal eruit waar je iets mee kunt zou ik zeggen....

Zoals gezegd, weer een hele maand de tijd...de challenge sluit 2 september om 18.00 uur.
Over 2 weken hebben we voor jullie de top-3 en deze maand komt er ook nog iets tussendoor voor jullie....houdt het blog in de gaten....je weet nooit waar het goed voor is.

Heel veel knutselplezier en namens het DT van WLVC allemaal een hele fijne dag.

Lieve groetjes van Plony.

26 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Lia en wat een prachtige voorbeelden weer van het DT!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lia van harte gefeliciteerd en dames wat hebben jullie weer fantastische creaties gemaakt. Geweldig mooi.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Lia en natuurlijk het team bedankt voor deze mogelijkheid steeds.
    Wat een supermooie voorbeelden zijn er weer gemaakt, zo mooi om te zien en zulke leuke challenge.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lia : PROFICIAT !
    En veel plezier met je prijs.
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lia van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
    Schitterende voorbeelden staan hier weer te schitteren, het DT team heeft weer
    fantastisch werk geleverd....wat hebben wij toch een leuke hobby.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Lia met je prijs.
    Wat een geweldige voorbeelden Dames !
    Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh oh oh, wat een fantastische inspiratievoorbeelden hebben jullie gemaakt dames. Bij de een zit ik te oh'en en bij de volgende te ah'en! Jullie zijn talenten!
    En Lia, van harte!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel iedereen voor de felicitaties! Ik ben blij met de stans van de raderen want die nodigt natuurlijk uit om er (vintage!) mannenkaarten mee te maken! Bedankt DT!!
    Omdat het niet zo warm meer heb heb ik de kaart met bloemen vandaag gemaakt en ik zie dat hij als eerste bij jullie op de lijst komt. De voorbeelden nodigden echt uit om ermee aan de slag te gaan!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lia, ik word geweigerd op je blog....kan geen reactie achterlaten....hoe kan dat nu????

      Verwijderen
  9. Hoi dames Dt wat weer een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt! Ik doe gezellig mee met de challenge! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wAT EEN LEUKE OPDRACHT EN MET BLOEMEN KAN JE ZOVEEL KANTEN UIT. iK DOE WEER LEUK MEE, ALS HET IS GELUKT MET LINKEN TENMINSTE. GR LENY W

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lia, van harte met je prijs! en dames wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer geleverd, fantastisch om naar te kijken! Ik ga weer meedoen, groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg leuke challenge en wat een geweldige mooie creaties hebben jullie weer laten zien . die van mij staat erbij en nu rustig wachten tot 2 sept hopelijk ben ik de gelukkige winnaar van die geweldige stempels super leuk.

    gr ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook voor deze geweldig leuke challenge mijn best weer gedaan en een creatie erbij geplaatst...Hele leuke inspiratievoorbeeldjes heeft het DT gemaakt..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I would have loved to have entered my card... but it will not allow me to... if you would like to see it, you can see it here...http://lovelightandpeacebonnie.blogspot.com/2014/08/pretty-in-pink.html

    I love all the pretty creations that you have on your site... and hope that soon I will be able to join in again... thanks so very much for all the EYE CANDY... Love, Light and Peace... Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe voor de eerste keer mee. Ik ben bij alle DT leden langs geweest en hun kaarten zijn stuk voor stuk prachtige kunst werkjes. Hartelijke groeten van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha ik vergeet altijd om in te sturen de kaarten liggen wel klaar maar helaas weer vergeten maar deze maand niet zo leuk bloemen en wat denken jullie wat ik heb al 2 kaarten in gestuurd het moet niet gekker worden allemaal veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe gezellig een keertje met jullie mee... Mijn complimenten aan het DT Team voor zulke prachtige voorbeelden.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk deze challenge Lia en wat een schitterende dt voorbeelden ter inspiratie dames petje af stuk voor stuk prachtig!
    Ik doe graag mee met een hartje dat ik gemaakt heb voor een blogvriendin, wilde eigenlijk ook nog mee doen met het andere hartje in mijn zelfde blogpost maar dat blijkt niet te kunnen met linken??
    Allemaal alvast een heel fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. http://scrappellen.blogspot.no/2014/08/dt-kort-og-godt-tro-hap-og-kjrlighet.html

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige voorbeeldkaarten. Ik heb net mijn kaartje erbij gezet. Ook een kansje wagen voor die prachtige stempeltjes.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb nog eens de voorbeeldkaarten bekeken, en ik vond mijn laatste kaart toch wel waard om met jullie challenge te laten meedoen. Zonder kantje dit keer, maar bloemen in overvloed. Succes en ik kijk weer uit naar de volgende challenge. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Op de valreep. De kaart klaar en nog geplaatst . Er staan al een aantal hele mooie kaarten bij. IK ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. So glad to have participated here...just found your blog recently.Amazing projects and very inspiring. Rupa. (Tofa)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hah wauww wat ben ik in mijn nopjes ik heb de smaak te pakken ik ga meer aan challenges meedoen bedankt veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen