donderdag 3 juli 2014

Challenge nr. 29 en random-winnaar challenge 28....

Goedemorgen allemaal, welkom weer bij onze nieuwe challenge hier op het WLVC-blog.
Eerst maar even een huishoudelijke mededeling.....

I.v.m. de vakantietijd zal deze challenge een hele maand lopen dus jullie hebben extra lang de tijd om mee te doen....de sluitingsdatum is 2 augustus om 18.00 uur.
Óók de gebruikelijke blogposten zullen worden verdeeld over de hele maand en dat betekent dat de top-3 pas op 18 juli bekend zal worden gemaakt.
Houd het blog dus extra goed in de gaten, dan mis je niets.

Dan nu over naar onze random-winnaar en dat is geworden.....


nr. 34 en dat ben jij  HELEEN
Hartelijk gefeliciteerd en als je mij even een mailtje stuurt dan ga ik zorgen dat de kadobon van http://www.hobbycompleetdeduif.nl/ door jou kan worden besteed.
I.v.m.de vakanties, óók in ons team, kan het zijn dat het deze keer iets langer duurt dan jullie van ons gewend zijn maar ik verzeker je dat het allemaal in orde komt.

Tijd voor de nieuwe challenge dan.....
De sponsor is:


en wauw...is dit een mooie prijs of niet????


Wij hebben de volgende opdracht bedacht om deze mooie mal te kunnen winnen....
Maak een vintage kaart/creatie nav de volgende foto..


Haal dus je inspiratie uit deze foto....neem iets wat je ziet of gebruik de kleurtjes.....
Deze foto leent zich heel erg voor een shabby-chic-creatie en jullie weten wel dat wij dat ook prima vinden hè......vintage-shabby-retro....allemaal goed.
Willen jullie wél vermelden in je blogpost wat je inspiratie is geworden van de foto???

Dan zijn hier de voorbeelden van het DT en jullie zullen zien dat wij ook allemaal op onze eigen manier de inspiratie uit de foto hebben gehaald.....

Pouwla


Henriëtte

Nicole

Janet


Anneke

Jacomijn

Christa

Plony

Liesbeth


We hopen dat jullie iets kunnen met de voorbeelden die wij hebben gemaakt en voor wie er tijd genoeg heeft in deze maand juli.....voor deze keer mogen er ipv 2 kaarten onbeperkt bijdrages worden gelinkt bij Mr.Linky.....Jullie hebben dus de tijd tot 2 augustus 18.00 uur......dat gaat vást lukken.

Namens het DT van WLVC wensen we iedereen die met vakantie gaat een hele fijne tijd en....allemaal gezond weer terug op de blogs als t even kan.....
Lieve groetjes van Plony.

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Heleen, geniet van je prijs. Wat een ontzettende leuke challenge weer, ik ga zeker meedoen hoor. De voorbeelden zijn weer ontzettend mooi, ik sta elke keer weer te kijken naar alle creativiteit en verscheidenheid van de teamleden, mooi!
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me helemaal aan bij Hanny, prachtige voorbeeld kaarten DT!
    Voor wie met vakantie gaat of heeft, veel plezier laad je batterijtje weer goed op,
    genieten en relaxen!! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook namens mij gefeliciteerd Heleen. Het zijn weer prachtige voorbeelden dames en een maand te tijd voor een of meerdere creaties gaat zeker lukken

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb mijn kaart inmiddels geplaatst, leuke challenge weer.
    Groetjes Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heleen van harte proficiat
    leuke challenge ik heb altijd ruzie om mijn kaartje te plaatsen
    ik weet niet wat ik fout doe.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mijn tag geplaatst maar zie hem nog niet verschijnen. [2x enter gedrukt]
    Gr Elly
    http://ellyscardcreatief.blogspot.nl/2014/07/tag-shabby-chic.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge, mooie voorbeeldkaarten, prachtige inzendingen!!!
    Ook ik heb zojuist een gokje gewaagd...
    Echter kan ik nog steeds geen volger worden...Plony weet hiervan...ik blijf het proberen!!!

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt door het DT. Leuk onderwerp ook.
    Heb net mijn 3e creatie geplaatst. Dit keer de kleur en natuurlijk weer de bloemen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook weer eens meegedaan en weer eens een vintagekaart gemaakt

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige mooie voorbeelden zijn er gemaakt! Leuke challenge met mooie inspiratie foto! Heb dan ook een plaatje van een kopje met roosjes erin gebruikt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie voorbeelden,ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kim haar kaartje staat er ook bij.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo. IK heb mijn kaart er net bijgezet. Een hele leuke uitdaging weer. IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen