woensdag 18 juni 2014

Challenge nr. 28 en random-winnaar challenge 27

Goedemorgen allemaal, hier zijn we weer met een nieuwe challenge.
Eerst wil ik iedereen heel hartelijk bedanken die heeft mee gedaan aan de vorige challenge want wat was het leuk om weer eens zoveel deelnemers te zien en al het moois te mogen bewonderen dat ons werd voorgeschoteld.

De random heeft uit alle deelnemers een winnaar gekozen en dat is geworden ....


Nr. 27  en dat is Cobie 
Heel hartelijk gefeliciteerd, je mag mij een mail sturen met je gegevens en dan neem ik contact op met http://www.liveandlovecrafts.com/ die de afgelopen challenge hebben gesponsord.

De nieuwe challenge wordt gesponsord door


en zij stellen een kadobon beschikbaar van 10 euro.

De opdracht van challenge nr. 28 luidt als volgt.....
Maak een vintage kaart/creatie waarbij het onderwerp strand wordt gebruikt.
De keuze voor deze opdracht komt van Janet ....een leuk onderwerp toch?

De meiden van het DT hebben natuurlijk allemaal hun voorbeeld weer gemaakt voor deze challenge.....en als je op de namen klikt dan ga je rechtstreeks naar de blogs van de dames waar je nog meer kunt zien van hun gemaakte creaties.

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Nicole

Janet

Anneke

Jacomijn

Christa

Plony

Wat een prachtig rijtje weer toch?
Haal er inspiratie uit en doe lekker mee.....de challenge loopt tot 2 juli 18.00 uur.
Heel veel freubelplezier en namens het hele team wens ik iedereen een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan de winnaar en schitterende vintage kaarten DT.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOO wat zien ze er weer fantastisch uit dames. Geweldig.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeleciteerd Cobie met je winnend kaartje .
    Wat een mooie voorbeeld kaarten echt schitterend al die zomerse kaarten.
    Moet ook weer aan de slag jullie kaarten doen me goesting krijgen .
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Cobie
    Wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Cobie.
    Prachtig thema met geweldige mooie voorbeelden van DT team. Super, bedankt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Cobie, leuk om te winnen.
    Wat een leuke challenge en de voorbeelden, wow, zo mooi. Ik ga meedoen hoor, moet wel even ergens nog wat tijd vinden haha maar vind dit superleuk.
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke opdracht heel mooie voorbeelden ik doe vast weer mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Cobie altijd leuk om iets te winnen!!
    En wat weer een schitterende voorbeeldkaarten van het hele team!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt! Ik weet even niet of het lukt bij jullie langs te komen , dus maar even hier: TOP, dat is wel inspirerend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefelicteerd aan de winnares! en de nieuwe challenge is super ik doe weer mee en heb net mijn kaartje geupload. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb geprobeerd mijn kaartje te plaatsen, maar t duurde een kwartier voor er 64% gedaan was. Heb hem ook niet gezien. Maar de verbinding is SUPER slecht weer.
    Felicitaties aan de challengewinnares nr 27. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige voorbeeldkaarten dames. Vandaag heb ik de mijne ook gemaakt. Die komt er van de week bij te staan wanneer hij op mijn blog verschijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart er bij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Even toestemming gevraagd of hij aan de eisen voldoet en hij mag meedoen, jippie haha. Bij deze heb ik mijn kaart geplaatst. Fijn weekend allemaal, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige voorbeelden van het DT team! Leuke challenge, doe graag weer mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt. Ik dacht dat het mislukt was gisteravond om de mijne te plaatsen ,maar zie hem nu toch staan. Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen