zaterdag 10 mei 2014

Top-3 challenge nr. 24 en spotlightreminder lopende challenge

Hallo allemaal, hier zijn we weer.....met de top-3 natuurlijk.
We hebben jullie moois allemaal weer bekeken en bedanken iedereen die mee heeft gedaan aan onze challenge.
We zijn, mét elkaar, tot een prachtige top-3 gekomen en die is als volgt:

Nr. 1
Lisa

Nr. 2
Ela Rubira

Nr. 3
Anita

Hartelijk Gefeliciteerd dames en jullie hebben er allemaal een geweldige kaart van gemaakt....ieder met zijn eigen touch....prachtig.

Jullie mogen het logo meenemen voor op jullie blog.....


en dankzij onze sponsor t Scraphuis


mag onze winnares van vandaag...LISA...een kadobon van 10 euro gaan besteden in de webwinkel http://www.tscraphuis.nl/shop/ . Lisa, ik ga het voor jou in orde maken.

Dan nog een reminder voor de lopende KERST-challenge en dat is geworden:

de prachtige kaart van Jootje.....


Als je dit ziet dan wil je toch ook zoiets prachtigs maken......heel inspirerend!
Doe mee....het kan nog tot 17 mei 18.00 uur.

Namens ons allemaal bij DSCC wens ik iedereen een heerlijk weekend en voor alle moeders een geweldige moederdag.
Lieve groetjes van Plony.

8 opmerkingen:

  1. Wow wat is dit leuk, 1e bij de top 3, Ela en Anita ook jullie gefeliciteerd met jullie top 3 plaats, ook de reminder kaart van Jootje is toppie. Allemaal en hele fijne Moederdag,
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw super zie dat ik nr. 3 ben geworden met mijn kaartje, top. Lisa gefeliciteerd met je schitterende kaart, oh wat is die prachtig en Ela ook met je supermooie kaart. Jootje had hem al gezien op je eigen blog maar meis wat is je kerstkaart geweldig mooi, zo zie je maar wat kerstliedjes op de achtergrond doet. Ik zal straks het logo op mijn blog zetten. Super bedankt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames gefeliciteerd en ach ik ook een beetje gefeliciteerd, want wie durft dit nou te dromen dat mijn kaartje als reminder voor de challenge wordt gebruikt. SUPER ben er helemaal HAPPY van.:)

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatjes allemaal, stuk voor stuk! Prachtig en gefeliciteerd dames!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben weer 3 prachtige exemplaren uitgezocht Allemaal beauty's. Dames gefeliciteerd. gr leny w
    Ik zie de zon !!!! 4 uur Rockanje, maar hoor de enorme druppels ook weer.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige top 3 en de reminderkaart is ook al zo mooi, gefeliciteerd dames!
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat dames ze zijn één voor één prachtig.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh yes! Zit bij de top 3! Wat ontzettend gaaf! Lisa en Anita ook van harte, jullie kaartjes zijn top!
    Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen