vrijdag 2 mei 2014

Nieuwe winnaar top-3 prijs challenge 23

Goedemorgen,
Helaas voor de winnares van de top-3 van challenge 23 heeft zij haar prijs niet opgeëist en dat betekent dat we vandaag de prijs gaan weggeven aan de nummer 2 en dat is:

Leny W

Leny gefeliciteerd, ik ga het voor jou in orde maken en dan mag je 10 euro besteden bij http://www.nifelhuske.nl/........dat gaat vást lukken.

Jullie hebben nog een paar uurtjes om je babykaart te linken en anders zien we morgen graag iedereen terug bij de nieuwe challenge.
Fijne dag allemaal!!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Nou Leny dat is boffen, mooi begin van het weekend!
    Fijn weekend, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is gaaf Ik was zelf ook heel tevreden met deze kaart en het lieve plaatje Maar Hanny bedankt voor de waarschuwing. Het is hier zo moeilijk om te hoppen, dat ik bijna nooit kijk. ook al heb ik meegedaan. Het duurt 8-10 minuten om van de ene site naar de andere te gaan. Maar Plony, ik vind het echt weer te gaaf. En ik ga zeker iets leuks uitzoeken. Had toevallig een zelfde soort kaart aan nieuwe buurtjes hier laten zien Kan ik nu zeggen, dat het een prijskaart was. Zo gaaf !!!!
    groetjes en bedankt, leny w

    BeantwoordenVerwijderen