zondag 18 mei 2014

Challenge nr. 26 en random-winnaar challenge 25

Goedemorgen lieve allemaal,
Fijn dat jullie er weer zijn bij de start van alweer challenge nr. 26 op ons WLVC-blog.

Voordat ik  jullie ga vertellen wat de nieuwe challenge voor opdracht heeft ga ik eerst de random-winnaar bekend maken van de afgelopen challenge en dat is geworden.......

Kaart nr. 11 en dat is de jouwe Wybrich.....

Heel hartelijk gefeliciteerd en de waardebon van Kreatrends kan binnenkort door jou worden besteedt in de webwinkel....stuur mij even een mailtje en dan gaat t allemaal goedkomen.

Dan over naar challenge nr. 26.....

Onze sponsor voor deze challenge is....


en er is een kadobon van 10 euro te besteden in de webwinkel.

Om deze prijs te kunnen winnen willen wij graag zien:

Een vintage huwelijkskaart of creatie.

Dat is te doen toch???? Wij geven natuurlijk weer inspiratie als DT maar ook hebben we deze keer nogmaals Marja als gastdesigner en zij heeft een geweldige kaart voor jullie gemaakt....


Marja, wij bedanken je heel hartelijk dat je in de maand mei gastdesigner wilde zijn bij WLVC en we hebben absoluut genoten van je prachtige kaarten.

Dan de DT-bijdrages......

Christa

Plony

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Nicole

Janet

Anneke

Jacomijn

Oooo wat een romantiek hè...heerlijk!!!!!
We gaan natuurlijk nog veel meer van dit soort moois zien als jullie allemaal meedoen.
De challenge loopt tot 2 juni 18.00 uur.......we zitten er klaar voor om jullie moois te zien binnenkomen.
VINTAGE en TROUWEN........dát komt goed.

Succes allemaal en lieve groetjes van het DT van WLVC.
Plony

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Wybrich, geniet van je prijs. De kaart van Marga is inderdaad ook erg prachtig en ik zie dat de voorbeeldkaarten er ook weer mogen zijn, dat was weer genieten hier. Het is weer een leuke challenge: trouwen, ik ga mijn best weer doen.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wybrich van harte Gefeliciteerd!!! en Marja wat een prachtig gast DT kaartje heb je gemaakt....maar ook alle dames hebben weer prachtige voorbeelden neer gezet!
    Zonnige dagen en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super......wat leuk dat ik gewonnen heb! Ik stuur een mailtje!
    Prachtige voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt, en Marja...een schitterende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wybrich, gefeliciteerd met je prijs.
    Dames van het DT, jullie voorbeeldkaarten zijn prachtig, aan inspiratie geen gebrek.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Wybrich super leuk voor je. Wow wat hebben de dames van het Designteam en gastdesigner Marja prachtige voorbeeldcreaties gemaakt, geweldige inspiratie.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Wybrich!! Wat een mooie voorbeelden, wauwie! Ik hoop de tijd te vinden om hier mee bezig te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Wybrich! De voorbeeldkaarten zijn prachtig hier, evenals de ingezonden kaarten. Ik zou graag ook een gokje willen wagen met de challenge, het lukt me echter niet om me als 'volger' bij jullie aan te melden. Heb het al diverse keren geprobeerd...jammer...

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo het is me eindelijk eens gelukt om optijd te posten hahaha! Jullie voorbeelden blijven prachtig dames!! en ook al ben ik vaak te laat met posten, ik kom graag bij jullie kijken en inspiratie opdoen!
    Liefs Ciske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wat heeft het team weer prachtige kaarten gemaakt. IK vindt dat jullie altijd leuke uitdagingen hebben het lukt me helaas niet altijd om mee te doen. NU wel. IK ben benieuwd wat jullie van mijn inzending vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo plony, vergeet je mijn kaart niet door te linken groetjes lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge
    Ik heb mijn kaart er bij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Plony ik zou dolgraag mee willen doen met jullie challenge krijg alleen miijn kaart niet gelinkt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke challenge met prachtige voorbeelden. Het is me weer gelukt om gezellig mee te doen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt.
    Ik heb mijn kaart ook gemaakt maar ik krijg haar hier niet gelinkt, dus zet ik mijn link maar hier neer, ik zie dat er meer mensen last van hebben.
    http://josesscrapboat.blogspot.de/2014/05/40-jaar-getrouwd.html

    BeantwoordenVerwijderen