zaterdag 3 mei 2014

Challenge 25 en random-winnaar challenge 24

Goedemorgen allemaal, fijn dat jullie er weer zijn bij de start van onze nieuwe challenge.
Eerst natuurlijk nog even de random-winnaar van de afgelopen challenge en deze keer mogen wij blij maken met een  prachtige mal beschikbaar gesteld door  https://www.anmacreatief.nl .......



nr. 7 Feikje

Heel hartelijk gefeliciteerd en mail mij even dan kan ik contact opnemen met Anne-Marije.

Dan natuurlijk weer een nieuwe challenge met een nieuwe sponsor en deze keer is dat.....

Kreatrends met een waardebon te besteden in de webwinkel.


Dan willen jullie vást wel weten wat je moet doen om deze waardebon te kunnen winnen....dat ga ik maar vertellen dan.......De keuze was deze keer van Henriëtte en zij wil graag KERSTKAARTEN zien.....VINTAGE kerstkaarten......jaja.....we willen jullie graag aan de kerstkaart hebben hahaha.

Wij hebben deze maand een gastdesigner en daar zijn we heel blij mee.....
hier is de kerstkaart van Marja.....


Schitterend!!!!

Dan volgen nu de kerstkaarten van het WLVC-DT....

Jacomijn

Christa zien we weer bij de volgende challenge....

Plony

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Nicole

Janet

Anneke

ennnn.....hebben jullie de kerstsfeer te pakken???? Zet een kerst-CD op en ga lekker aan de slag.
Deze challenge loopt tot 17 mei 18.00 uur en wij wensen iedereen heel veel freubelplezier.

Namens het WLVC-DT allemaal een hele fijne dag!
Lieve groetjes van Plony.

15 opmerkingen:

  1. Goedemorgen allemaal,
    Wat weer een prachtig voorbeelden rijtje van de DT leden, stuk voor stuk schitterend!
    En een goed gekozen thema hoor Henriëtte, hebben we een stok achter de deur om een kerstkaart te maken, hihi
    Feikje van harte gefeliciteerd met de random prijs en Marja jouw kaart als Gastd. is een plaatje! Fijn weekend allemaal
    Hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeelden zie ik hier. Misschien kom ik wel een gokje wagen...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo allemaal. Oooh Prachtige voorbeeldkaarten. Leuk hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een juweeltjes, stuk voor stuk, complimenten hoor!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt ik heb er van genoten groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Feikje, leuk begin van het weekend;) De kaart van Marja is ook al zo mooi, dan nog de voorbeeldkaarten, het is weer genieten hier mer de leuke challenge.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Feikje gefeliciteerd dat je winnar ben geworden met je babykaartje....Super leuk voor je en ook is dit weer een leuk challenge met geweldig mooi voorbeeldkaartjes....Ik ga er zeker ook weer mijn best voor doen.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik ben al de hele tijd zo lekker in de kerstkaarten, ondanks het voorjaar! Mooie voorbeelden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Dames ,
    Wat een prachtige voorbeeld kaarten .
    Wat er nu raar is op de site er komt telkens iets opdagen van photobucket heel er vervelend ,weet niet of iedereen dat tegenkomt het doet erg vervelend .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dames dankjewel voor de felicitaties! Wat een verassing! :D Superblij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben weer van de partij hoor, leuke challenge. Ik krijg alleen mijn kaart niet gelinkt, misschien zijn jullie met de site bezig en lukt het daarom niet? Ik probeer het anders later nog eens. Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O Gelukt zie ik nu, waarschijnlijk weer te ongeduldig geweest hihi. Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat hebben jullie weer mooie voorbeelden gemaakt! Leuk thema en ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Doe graag mee met deze leuke challenge.
    Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt, echt top!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb weer geprobeerd om mee te doen met de challenge Maar /...???? Wat deed ik fout > Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen