vrijdag 25 april 2014

Top-3 challenge nr. 23 en spotlightremindercard lopende challenge......

Een hele goede morgen allemaal,
Het is weer tijd voor de top-3.
Hoewel we dachten dat er heel weinig deelnemers zouden zijn voor de sketch-challenge hebben er toch nog 34 dames een prachtige creatie ingeleverd en daar zijn we supertrots op. Al met al moesten we dus nog flink aan de bak om een top-3 te kiezen maar....het is weer gelukt.....

Nr. 1
Synove

Nr. 2
Leny W

Nr. 3
Feikje

Geweldig gedaan dames....neem de badge mee voor op je blog.....die hebben jullie écht verdiend.



Synove.......jij mag mij een mail sturen en dan is er voor jou een waardebon van 10,00 euro die je mag besteden bij :

Dankjewel weer aan onze geweldige sponsor......http://www.nifelhuske.nl/

Synove, you can send me a mail....you are the winner and you can spend 10 euro's at http://www.nifelhuske.nl/.

Dan hebben we nog, zoals altijd een spotlight-remindercard gekozen uit de dames die reeds mee hebben gedaan aan de lopende challenge : maak een VINTAGE babykaart/creatie.

Vandaag zetten we Anita's prachtige babykaart in het zonnetje en hopen dat jullie geïnspireerd raken bij het zien van deze kaart en nog lekker mee gaan doen aan de challenge van WLVC. Meedoen kan tot 2 mei 18.00 uur.



Namens het hele DT van WLVC allemaal een heerlijke dag.
Lieve groetjes van Plony.

6 opmerkingen:

  1. Allemaal schitterende kaarten, wat een "bjoeties".
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben een prachtige top 3 gekozen! alle dames van harte Gefeliciteerd
    En Anita jij ook hoor met je prachtige spotlight kaart!!
    Fijn weekend allemaal en hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat superleuk dat mijn kaartje in het zonnetje is gezet, dank jullie wel, echt leuk dit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie top 3, gefeliciteerd dames! En \Anita natuurlijk ook met haar lieve babykaartje.
    Ik wens je een heel fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook weer een schattige babykaart. Vanavond of morgen zet ik ook de babykaart er op, die ik speciaal voor jullie challenge maakte. Zit nogal in de babykaartjes en opdrachtjes. Iedereen hier vind ze schattig en weten niet te kiezen. Prima. Ze zoeken het maar uit.
    Wel heel erg leuk, dat ik met die kaart van Moeder en kind bij de zwaantjs bij de Top 3 sta. Waardering voor wat je doet, is altijd gaaf.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat leuk dat ik in de top 3 sta! Dankjewel voor dit ereplaatje :)

    BeantwoordenVerwijderen