dinsdag 22 april 2014

Nieuwe sponsor + challenge-reminder.....

Goedemorgen volgers van WLVC,

Een heerlijk bericht vandaag....wij mogen weer een nieuwe sponsor toevoegen aan ons rijtje sponsors. Geweldig weer hè, daar zijn wij natuurlijk superblij mee.

Onze nieuwe sponsor is:



en Jolanda stelt zich graag aan jullie voor......

Mijn naam is Jolanda de Ronde, getrouwd en samen hebben we een zoontje Giovanni waar we helemaal verzot op zijn. Tja het is allemaal begonnen vele jaren geleden als mijn eigen hobby. Ben van jongs af aan altijd al erg creatief bezig geweest met verschillende hobby’s, zoals boduren, kleding maken, fimo klei, 3D kaarten en Scrappen. De laatste jaren ben ik helemaal besmet met het scrapkaarten maken en afdrukjes inkleuren met allerlei technieken. En besteed hier ook menige uurtjes per dag aan. Door vragen van mensen die deze technieken ook graag wilde leren ben ik begonnen met workshop te geven in deze kleurtechnieken. Tja en toen is het allemaal begonnen…. De mensen vroegen naar de gebruikte materialen. Van het een komt het ander en nu heb ik mijn eigen webwinkel t Scraphuis en zijn wij te vinden op verschillende Hobbybeurzen. Ook hebben wij een voorbeeldenblog van de webshop www.tscraphuis.blogspot.com waar wij regelmatig nieuwe creaties plaatsen met de allernieuwste materialen.

17 Mei 2014 hebben wij een demo dag.
Deze wordt gehouden in Activiteitencentrum de Slotjes in Oosterhout n.br.
Iedereen is van harte welkom van 10:00 tot 16:00uur
Ook hebben wij een leuke goodybag voor de eerste 100 betaalde klanten die dag!
Kom jij ook???

Jolanda de Ronde, 't Scraphuis

Na dit berichtje van Jolanda wil ik jullie ook nog graag herinneren aan onze lopende babychallenge.... en dat ga ik doen met een vintage babycreatie van mezelf. Wil je meedoen aan onze challenge klik dan hier ...... je kunt meedoen tot 2 mei 18.00 uur.


Voor meer details kun je natuurlijk altijd op mijn eigen blog terecht : http://www.plonysbloggie.blogspot.nl/

Dan rest mij nog om iedereen een hele fijne dag te wensen, lieve groetjes van Plony. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen