vrijdag 18 april 2014

Challenge 24 en random-winnaar challenge nr. 23

Een hele goedemorgen allemaal en fijn dat jullie weer langskomen op het WLVC-blog.

Het is weer tijd voor de random-winnaar van de afgelopen challenge en gelukkig viel het aantal deelnemers helemaal niet tegen....ondanks de sketch die hier en daar toch wat zuchtend werd gebruikt hahaha.

We hebben een winnaar.....en dat is geworden:


Nr. 30 en dat is....Saskia

Heel hartelijk gefeliciteerd en stuur mij even je gegevens dan is de kadobon van http://www.gerdas-hobbyshop.nu/ binnenkort voor jou.



Dan starten we vandaag natuurlijk weer met een hele nieuwe challenge en onze sponsor is: https://www.anmacreatief.nl


en de volgende mal is door AnneMarije beschikbaar gesteld....

Weer een prachtige prijs toch????

Wat willen wij graag zien bij deze challenge?????

Een VINTAGE Babykaart/creatie.....
Mijn persoonlijke favoriete opdracht maar.....gekozen door Anneke.....
Ik vind het heerlijk om baby-dingetjes te maken en als jullie plaatjes nodig hebben kijk dan even bij de pagina's onder het kopje vintage plaatjes.

Zoals we gewend zijn heeft Judith uit het team van AnneMarije ook een voorbeeldkaart gemaakt en daar zijn we weer superblij mee........als eerste dus het prachtige kaartje van Judith:



en dan gaan we verder met de voorbeelden van ons DT:

Anneke

Jacomijn

Christa

Plony

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Nicole

Janet


Geweldig leuk om al die baby-vintage-creaties op een rijtje te zien staan en wij willen er heeeeeel graag nog véél meer zien. Doe lekker mee, de challenge loopt tot 2 mei 18.00 uur.

Heel veel hobbyplezier allemaal en namens het voltallige DT van WLVC wens ik iedereen een fijne dag.
Groetjes van Plony.


14 opmerkingen:

  1. Hallo allen,
    Saskia van harte met je gewonnen prijs!!
    Judith een prachtige kaart als gast DT en het hele team heeft weer prachtige voorbeelden gemaakt en gezorgd voor veel inspiratie!

    Ik wens jullie een leuk Paasweekend en hopelijk krijgen we een beetje mooi weer!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Saskia gefelcititeerd met je prijs! Wat een leuke challenge en prachtige voorbeelden DT! Fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Saskia en ooo wat zijn er weer een prachtige voorbeeldkaarten gemaakt, leuk, een babykaart!
    Fijn weekend allemaal, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige voorbeelden weer ik wens jullie een fijn paasweekend groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte Saskia, veel plezier met je prijs.
    Schitterende voorbeelden zijn er gemaakt met een prachtig thema. Babykaarten/creaties maak ik graag. Dat past beter bij mij dan sketches....;-) De vorige challenge was ik bijna de laatste en nu...de 1e hihi..
    Fijn weekend.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg wat een heerlijke voorbeeldkaartjes zijn er gemaakt. Veel liefs Terry xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een schitterende voorbeeldkaarten staan hier te schitteren, de een nog mooier dan de ander....mijn complimenten DT team SUPERrrrr mooi.
    Saskia gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
    Fijne Paasdagen, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat Saskia en wat een fantastische voorbeeldkaarten voor de nieuwe challenge, dames! Ik ga zeker meedoen, vind het een leuke challenge. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt ik wil mijn kaartje plaatsen maar op de een of andere manier lukt het niet groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb het nog een keer gedaan en nu is het gelukt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Saskia!
    Wow wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt met dit leuke thema! Doe graag mee hoor en inderdaad een schitterende prijs te winnen. ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben weer van de partij hoor, ik had deze kaart nog liggen en aangezien hij niet op mijn blog is geplaatst kan ik er aan meedoen. Deze week veel te druk gehad met werken en andere dingen maar nu weer even tijd om mee te doen en blogs te bezichtigen.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is me gelukt dit keer om weer mee te doen! Vond de vorige uitdaging met sketch ook erg leuk hoor, had helaas geen tijd meer. Fijne zondag nog allemaal!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allereerst wil ik jullie bedanken, omdat jullie mijn kaart van 15 april in de TOP 3 hebben gekozen. Zo gaaf.
    En ik heb nu een babykaart geprobeerd om te plaatsen, maar de computer is vandaag al 4 keer uitgevallen. Om de 3 regels sla ik nu wat ik type, maar op. Al 3 maal de fotoos -geupload-. Nog meer grijze haren. Fijne zondagavond. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen