dinsdag 25 maart 2014

Top-3 challenge nr. 21 en spotlight-reminder lopende challenge.

Goedemorgen allemaal, na het feestje van gisteren gaan we vandaag gewoon weer verder als altijd want...het is weer tijd voor de top-3.

Wat was het weer moeilijk en wat lagen de toppers dicht bij elkaar maar we zijn eruit.....

De nummer 1 van challenge nr. 21 is geworden...

26 Magda met de volgende schitterende kaart. Kijk eens op haar blog voor de geweldige details.


De nummer 2 dan.....

30 Gerie en ook deze creatie zit bomvol mooie details....



en tenslotte onze nummer 3....

39 Jolanda met deze supermooie kaart....



Wat een fantastisch rijtje weer.....dit is genieten.
Jullie mogen de badge mennemen dames als je het leuk vindt...


Voor de nummer 1 Magda is een prijs beschikbaar gesteld door Elly van http://www.t-scrap-ateljeetje.nl/...


Als jij mij even je gegevens mailt Magda dan is de volgende prachtige mal voor jou....


Dat lijkt me toch heel leuk...of niet? Toch nog een beetje feest vandaag.

Dan hebben we ook nog een reminder uit de deelnemers van de lopende challenge waar we graag iets van muziek willen zien.... en ik kan me voorstellen dat het wel eens moeilijk is om deze dame met haar geweldige creaties bij ons te zien meedoen hahaha maar....de prijs wordt altijd bepaald door de random dus gelukkig hebben jullie net zoveel kans als zij.....

deze creatie konden we even niet omheen....kijk en geniet van de creatie van Gerie...


Laat je niet ontmoedigen hoor want er zijn meerdere prijzen te winnen deze keer en je zal maar nét de gelukkige zijn.
Veel plezier met de opdracht, je kunt nog meedoen tot 2 april 18.00 uur.Fijne dag namens ons allemaal.
Lieve groetjes van Plony.

10 opmerkingen:

  1. hartstikke gaaf dat ik een plekje heb gehaald in de top 3! de andere dames ook proficiat:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte dank dames!!!
    Dat was een hele leuke challenge.
    Felicitaties met jullie blog en aan de winnaars.
    Fijne week, Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry hoor Plony, maar ik begrijp niet goed naar welk email adres ik een berichtje moet sturen .
    Groetjes,Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, wat hebben jullie mooie kaarten gemaakt en deze reminder van Gerie vind ik ook super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Dames met de top drie, hele mooie winnaars.
    Ja en de reminder is echt geweldig mooi!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaarten, stuk voor stuk juweeltjes en het kunstuk daaronder is ook helemaal geweldig, groetjes en een fijne zonnige dag allemaal, Jeannette (en voor Plony, ik zit nu in de Vlegge, jij hebt het vast nog vers in je geheugen)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super bedankt dat ik zo in het zonnetje ben gezet vandaag op jullie challenge blog!!! En de zon schijnt buiten ook al zo volop!! Heel erg bedankt voor het kiezen van mijn kaartje en het Paasei als reminder....binnen in huis is het ook echt een blikvanger!! Ik ben reuze blij en toch wel een klein beetje trots...!
    Magda van Harte Gefeliciteerd met je nr. 1 plek en de prachtige prijs en Jolanda jij ook met je top 3 plaats ook een super kaart!!
    Veel hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie kaarten dames, van harte! En Gerie, je mag met recht trots zijn op je creatie, super!!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen