maandag 3 maart 2014

Challenge nr. 21 en random-winnaar challenge nr. 20

Een hele goede morgen allemaal, hier zijn we weer met een nieuwe challenge maar ik wil eerst iedereen bedanken die aan onze vorige challenge heeft meegedaan.....wát een prachtige creaties hebben wij voorbij zien komen....wauwwww.......dat wordt nog een flinke uitdaging voor óns om daar een top-3 uit te kiezen.

Dát volgende week.....nu hebben we voor jullie de random-winnaar en dat is geworden......


Nr. 49 en dat is Richtje .

Heel hartelijk gefeliciteerd en als je even contact met mij opneemt dan mag jij binnenkort leuke dingen uitkiezen bij Webshop Margo .

De sponsor voor onze nieuwe challenge is:http://www.papier-webwinkel.nl/


en Henk kuiters heeft de volgende prijs beschikbaar gesteld:
De winnaar mag 5 pakken van 10 vel linnenkarton in scrapbookmaat uitzoeken.......oooo, is dat lekker om te winnen, papier hebben we immers NOOIT genoeg.

Wat gaan we doen om de prijs te winnen?????
Maak een VINTAGE kaart/creatie en....gebruik knoopjes erop.

Deze keer hebben we nog een gastdesigner-bijdrage van Anneke maar inmiddels is Liesbeth weer aangesloten bij ons en daarom zal dit de laatste GDT-bijdrage van Anneke zijn.......heel hartelijk bedankt dat je ons team bij wilde staan en ons zulke mooie voorbeeldkaarten hebt laten zien.

Hier komen alle mooie voorbeelden van de dames weer op een rijtje en ga even kijken op de desbetreffende blogs....ze zullen het waarderen.

Henriëtte

Nicole

Janet

Anneke

Jacomijn

Christa
is voor 1 x geëxcuseerd....

Plony


Gastdesigner Anneke

Liesbeth

Pouwla


Knoopjes in soorten en maten.....wij hebben ons best gedaan en nu is de beurt aan jullie.....succes.

Deze challenge loopt tot 17 maart 18.00 uur......

Namens ons allemaal een hele fijne dag.
Groetjes van Plony


21 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Richtsje, superleuk voor je. Wat zijn er een geweldige mooie voorbeelden gemaakt, zo leuk om te zien hoe iedereen er op zijn manier weer wat geweldigs van maakt. Leuke nieuwe challenge, daar kan ik wel wat mee lijkt me.
    Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, wat een leuke start van deze week!! Super, ik ben er helemaal beduusd van! Gisteren nog meegedaan en sleep ik deze leuke prijs gelijk in de wacht! Bedankt en wat de nieuwe challenges betreft doe ik, als ik tijd heb, graag weer mee.

    Groetjes en allemaal veel succes bij deze uitdaging!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen allemaal,
    Richtsje van harte met je gewonnen prijs hoor!!
    En wat zijn er weer prachtige voorbeeldkaarten gemaakt door iedereen!! het is een prachtig rijtje!
    Hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Richtsje Gefeliciteerd en wauw wat zijn er weer geweldig mooie voorbeeldkaarten gemaakt.
    Een fijne maandag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Richtsje . Leuk is dat he?
    En Plony, ik heb straks 2 kaarten met een foto van mezelf, uit 1935 en 1938 en.... met kant en knoopjes. Ik plaats ze allebei 15 maart pas. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Richtsje.
    design team prachtige voorbeeldkaarten en creaties zijn er gemaakt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Richtjsje.
    Mooie voorbeelden staan er weer. deze week gaat me niet meer lukken,misschien volgende week,knoopjes genoeg.
    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heeft het team prachtige kaarten gemaakt. IK heb de kaart van mijn moeder er ook bij gezet. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen. IK heb mijn eigen kaart ook geplaatst. IK ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige uitdaging met super mooie voorbeelden! Ik heb mijn creatie ook net geplaatst, doe dus weer graag mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wil zeker weer mee doen.Heb net mijn creatie geplaatst.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb net nog weer een kaartje geplaatst groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede midddag dames ik heb een kaart op het blog gezet maar dat lukte niet helermaal goed ik heb het nog een keer geprobeerd en nu is hij volgens mij wel goed nr 15 is niet goed volgens mij nr 16 nu wel zouden jullie deze voor mij willen verwijderen heel erg bedankt en groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi hoi
    mijn eerste poging om aan deze leuke challenge mee te doen dus hoop dat ik de kaart goed heb gepost, zag er prachtige voorbeelden staan die mij uitdaagde:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik had 2 kaarten op mijn blog gezet omdat ik niet kon kiezen en omdat het voor mij een speciale dag is, waarbij ik me heel erg realiseer, dat het een geluksdag voor me was toen ik met dit blog begon. jullie veel succes. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke challenge en ik ben nog net op tijd! Wat een hoop mooie inzendingen al weer.

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ppppfffftttt, daar ben ik dan, hihi en heb mijn label hanger gelinkt.
    Fijn weekend en hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Net nog op de valreep heb ik net mijn kaartje geplaatst
    Groetjes en tot blogs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nog net op tijd:0) wat een mooie inzendingen!
    iedereen veel suc6!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heyyy , nog net binnen de tijd ppffttt,
    wat mooie vintage kaarten van iedereen !!

    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen