maandag 10 februari 2014

Top-3 challenge nr. 18 en spotlightreminder-card

Goedemorgen allemaal,

Het is weer een week ná aanvang van de nieuwe challenge en dan is het zoals altijd....TOP-3 tijd.
De dames van het DT hebben zich weer gebogen over alle geweldige inzendingen en zijn uiteindelijk op de volgende top-3 uitgekomen met elkaar:

Nr. 1 Gerie (19)


Nr.2 Sylvia (14)


Nr. 3 Frosien (37)

Wat een schitterende creaties weer en wat heeft iedereen toch zijn/haar best gedaan om een MANNENkaart neer te zetten......niet bepaald de meest populaire opdracht. De dames van de top-3 mogen natuurlijk de badge meenemen die ze terecht hebben verdiend....


en Gerie......de winnaar..... mag haar gegevens naar mij mailen en ontvangt van mij een pakketje met materialen om een duo-opdracht aan te gaan met onze Nicole.
Ik hoop dat je dit leuk vindt en zie je mail tegemoet.

Dan hebben we natuurlijk vandaag ook nog een kaartje in de spotlights staan om jullie te herinneren aan de lopende challenge waaraan je tot 17 februari 18.00 uur kunt meedoen.

Deze geweldige creatie van Annet hebben we daarvoor uitgekozen.


Doe gezelllig mee als je tijd hebt, de challenge loopt tot 17 feb. 18:00 uur.
Namens het team van WLVC wens ik iedereen een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.


12 opmerkingen:

  1. Dank jullie wel voor het kiezen van mijn mannen vlagkaart in de top 3....dank jullie wel dames DT en ik ga natuurlijk een mail sturen voor de duo opdracht!!! dat vind ik helemaal te leuk! Sylvia en Frosien ook van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kaart!! Allemaal een leuke dag en hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor alle winnaars : Een dikke proficiat !!
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames en zeker Gerie, wat leuk. De creatie van Annet staat terecht in de spotlights, erg mooi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerie, wat leuk,de winnaar van de top drie, gefeliciteerd. Be benieuwd naar de duo opdracht, wordt vast mooi!
    Ook Sylvia en Frosien van harte met jullie top drie plaats.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dames alle creatie's zien er super-mooi uit dus alledrie van harte gefeliciteerd!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd dames .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van harte gefeliciteerd dames met jullie prachtige creaties en het spotlightkaartje is ook supermooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat dames ze zijn stuk voor stuk prachtig!
    Mooi deze creatie in de spotlight!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dames hartelijk gefeliciteerd met jullie prijs jullie hebben hele mooie heren kaarten gemaakt de spotligt creatie is ook helemaal top groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten!!!
    En ik voel me zéér vereerd dat mijn creatie in de spotlight staat.... !

    BeantwoordenVerwijderen