vrijdag 28 februari 2014

Hetzelfde....maar ook weer niet....

Goedemorgen allemaal, hier zijn we weer met een duo-opdracht......

Deze keer ben ik zélf de duo-opdracht aangegaan met onze top-3 winnares van challenge nr. 16 Jolanda.

Ons uitgangspunt was het volgende pakketje ....


en het is ontzettend leuk om te zien hoe verschillend wij dit materiaal gebruikt hebben.

Als eerste de creatie van Jolanda......


Hoe leuk is dit dan.......geweldig hè.......écht genieten. Heel origineel om deze creatie zo te maken Jolanda.

Nog even de 3 paneeltjes apart.....





Schitterend!!!!!

Dan mijn eigen uitvoering van de opdracht......



Ik heb ervoor gekozen om de paneeltjes onder elkaar te hangen.......







Zo zie je maar weer hoe leuk het is om lekker je eigen ding te doen....heel verschillend maar allebei leuk toch?
Dankjewel Jolanda dat je deze duo-opdracht met mij bent aangegaan......ik vond het weer heel gaaf om te doen.

Dan wil ik jullie natuurlijk nog even aan onze lopende challenge herinneren..... gebruik je favoriete mal/pons en maak een VINTAGE creatie......leuke vintageplaatjes kun je hier op het blog vinden hè....ze worden steeds vernieuwd.
De challenge loopt nog tot 2 maart 18.00 uur dus.......nog even lekker aan de slag?

Namens ons allen van WLVC wens ik iedereen een hele fijne dag en een fijn weekend.
Liefs van Plony

12 opmerkingen:

  1. Zo leuk dit he!
    Gaaf om te zien hoe verschillend het word met hetzelfde materiaal!
    Top gedaan dames!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw heel erg mooi en zo zie je dat iedereen zijn eigen plan trekt als je spulletjes hebt die je gaat gebruiken .
    Een fijne dag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creaties .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plony ik vind je creatie superrr echt geweldig mooi. Dank je dat ik hier aan mee mocht doen.

    Groetjes en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit toch een leuk idee van jullie! Het zijn weer twee verschillende creaties geworden, en dat met dezelfde materialen...heel gaaf. Ik kijk er al naar uit, hihi.
    Hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grooooooote zucht!!!
    Wat mooi gemaakt allebei!

    Liefs, Annet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende creaties allebei, supermooi pakketje ook.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    wat een leuke opdracht weer! Ik kijk er altijd weer naar uit, omdat ik het zelf ook mocht doen! En dus weet hoe leuk het is om te zien wat er gemaakt is met dezelfde materialen. Allebei de creaties zijn prachtig!!!
    Groetjes,
    GerJanne
    p.s. alweer uit de vakantiemodus;-) ??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke opdracht was dit en wat hebben jullie het alle twee gaaf gedaan jullie zijn geslaagd groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi, beide creaties! Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk gemaakt dames!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wouw ik vind beiden prachtig
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen