maandag 3 februari 2014

Challenge nr. 19 en randomwinnaar challenge nr. 18


Goedemorgen allemaal.....alweer februari, ik kan het gewoon niet geloven wat vliegt de tijd toch voorbij. Nog even volhouden in deze rare winter....de tijd gaat zó snel dat het lente is voor je het weet.

Een nieuwe challenge hier bij WLVC maar eerst de random-winnaar van de afgelopen challenge en dat is geworden......

Nr. 33 Bea van http://beacrejakaarten.blogspot.nl/

Heel hartelijk gefeliciteerd, de waardebon die Anne Marije beschikbaar heeft gesteld is voor jou.
Mail mij even je gegevens en het gaat in orde komen.

Dan over naar challenge nr. 19.....

Onze sponsor is Kreatrends en ook deze keer weer een mooie waardebon om te besteden in de webshop.


De opdracht voor challenge nr. 19 is de keuze van Janet en luidt als volgt:

Maak een vintage creatie van MDF/HOUT of een vintage kaart/creatie waarop MDF/HOUT is verwerkt dat duidelijk zichtbaar is en ook écht opvalt.

Onze Liesbeth heeft om persoonlijke redenen even een time-out aangevraagd en wij hebben onze 2013 winnares Anneke gevraagd of zij tijdelijk Liesbeth's plaatsje even wil vullen en....dat doet zij graag. Fijn Anneke om jou even als gastdesigner bij ons team te mogen hebben.

Dan nu de voorbeelden waarmee wij jullie inspiratie hopen te geven voor deze challenge......


Gastdesigner Anneke


Pouwla


Henriëtte


Nicole


Janet


Anneke


Jacomijn


Christa


Plony


Genoeg variatie weer denk ik....natuurlijk hopen we weer op lekker veel deelname.
Succes allemaal met deze challenge die loopt tot 17 februari 18.00 uur.

Namens ons allemaal van WLVC een hele fijne dag!
Lieve groetjes van Plony.

11 opmerkingen:

  1. Ik zeg: TOP rijtje! ;-)
    En super gezellig dat Anneke ons zolang komt vergezellen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Bea, wat leuk voor je. Wat een leuke, nieuwe challenge is er weer, ik ga mijn best doen, als ik de mooie voorbeelden zie krijg ik weer inspiratie hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dames wat weer een prachtige voorbeelden en Bea van harte met je random prijs!!! Je hebt een hele leuke challenge gekozen Janet!
    Hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorbeelden .Proficiat Bea met je prijs.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vond het wel een aansprekende opdracht, dus vandaag een kaart gemaakt met VLINDERS, ook van MDF. succes met de challenge gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige blog, met al net zulke prachtige voorbeelden!!
    Ik heb nog nooit meegedaan, maar wil toch graag een kansje wagen...
    Groetjes, Annet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben weer van de partij hoor haha, heerlijk om nu overal zoveel romantische kaarten te zien. Deze challenge met hout vind ik ook leuk dus ik doe graag mee.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de regels doorgelezen en zag dat je met 2 creaties mag meedoen. Deze heeft 6 kleine bloemetjes, vogeltjes en een hartje erop maar wel bewerkt met de pearlpen. Hopelijk is dit duidelijk genoeg te zien dat het toch hout is en mag ik meedoen;)
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw mooie voorbeelden allemaal
    Ik ben zelf ook aan de slag gegaan en heb
    mijn kaartje net geplaatst .
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind het weer erg leuk om mee te doen en heb mijn creatie op mijn blog gezet groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker een leuke challenge , het heeft even tijd nodig gehad maar ik doe weer lekker mee hoor!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen