vrijdag 10 januari 2014

Top-3 challenge nr. 16 en spotlight-reminderkaart

Goedemorgen allemaal.......


Tijd voor de top-3 en dit is de laatste top-3 van 2013 dus deze kan nog bij het lijstje top-3 wat we al hadden en dan gaat er een definitieve TOP-3 van 2013 komen....daarover vandaag meer op dit blog.
Houd ons blog dus in de gaten!


Nu richten we ons nog even op de geweldige creaties die zijn gekozen als top-3 van challenge nr. 16.


Nr. 1 Jootje en zij liet deze schitterende tag meedoen met een strik om jaloers van te worden....


Nr. 2 Tineke en wat een plaatje is deze tag ook....


Nr. 3 Rosina....prachtig ook.....ik kan niet anders zeggen


Geweldig gedaan alle 3 en de WLVC-badge is voor jullie....


Jolanda (Jootje) aan jou wil ik vragen of je een duo-opdracht zou willen doen samen met onze Janet?
Mail je gegevens even dan als je wilt en dan ga ik jullie allebei een pakketje sturen voor deze opdracht. Op 28 februari zullen jullie creaties op het WLVC-blog worden geshowd. Ik zie je mailtje graag tegemoet.

Dan hebben wij voor jullie nog een reminderkaart voor de lopende challenge (ALLES MAG maar wél vintage) en deze keer zetten wij in de spotlights......

Frouwkje

Zij heeft een kaart gemaakt voor de trouwdag van haar zus en zwager en wij vonden het een geweldige inspirerende kaart....


Er zijn al heel veel schitterende creaties geplaatst bij Mr.Linky maar we krijgen er nog lang niet genoeg van hoor dus.......doe lekker mee. De challenge loopt nog tot 17 januari 18.00 uur.

Later vandaag kom ik nog terug hier op het WLVC-blog, zoals gezegd, dus......tot straks.

Fijne dag namens het DT van WLVC!
Liefs Plony.

9 opmerkingen:

  1. zo wat zien deze creatie's er allemaal geweldig uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben weer een prachtige top 3 en spotlight kaart uitgekozen en Gefeliciteerd hoor dames!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie top drie plaats! Prachtig allemaal!!
    En Frouwkje, schitterend!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super creatie's zijn het weer, ik snap niet hoe jullie alles zo mooi op een kaart kunnen verwerken, dus alle eer, ik ben ook benieuwd wat het eindresultaat zal zijn, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations to the top three. Well done, Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldige mooie top 3!! Gefeliciteerd :-).
    En wat leuk dat jullie mijn kaart in de 'spotlights' hebben gezet :-).
    Dank jullie wel hoor!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOO WAUW zie net dat ik in de top 3 sta dat is leuk thuiskomen zo> Dank jullie wel dames en ik ga je gelijk een mailtje sturen.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joepie!!!!Wat een verassing om met de laatste challenge van 2013 in de top 3 te eindigen....
    Heeeeeel erg leuk en reuze bedankt Plony en DT....
    ook Tineke gefeliciteerd met je ereplaatsje en Jolanda met het winnen van de challenge
    Ik neem de badge heel graag mee....

    Groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gisteren geen tijd om te bloggen maar vanaaf eindelijk wel. In de leeslijst kwam ik net tegen om op de top-3 te stemmen. Een hele moeilijke opgave... en daar zag ik pas op het laatst dat mijn tag op de 2e plaats was beland. Dank je wel dames!
    Jolanda en Rosina, ook gefeliciteerd met de top-3.
    De badge neem ik uiteraard mee, bedankt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen