woensdag 25 december 2013

Top-3 challenge nr. 15 en winnaar sneeuwballetjes raden.....

Goedemorgen allemaal.......

Hier ben ik weer.....op 1e kerstdag 2013, met onze top-3 maar natuurlijk begin ik om iedereen namens ons hele WLVC-team hele fijne kerstdagen te wensen. Ik hoop dat er veel fijne dingen op jullie programma staan deze kerst en dat er overal volop genoten kan worden.

Dan even over tot de orde van de dag......maar....eerst de uitslag van de sneeuwballetjes-aktie......
Wie zat er het dichtst bij het aantal te raden balletjes????

Tadadadadadadadadadaaaaaaaaaaaaaaaa......

Dat was jij....FEIKJE van http://feikjebuma.blogspot.nl/.......
jouw aantal was nl wel echt heeeeel dichtbij....jij zei 634 en het aantal is 643....nou dat scheelt toch niet veel.....knap gegokt.
De mal die ik beschikbaar heb gesteld is dus voor jou....een klein kerstcadeautje dus en als je je gegevens naar mij mailt dan gaat de mal jouw kant opkomen hoor. Gefeliciteerd.


Dan natuurlijk de top-3 en die is als volgt......

Nr. 1 Julie met deze schitterende kaart....


Nr. 2 Jacqueline met ook al zo'n plaatje....


en dan nog nr. 3 Gerie met een geweldige TAG



Super gedaan dames.....een verdiende top-3 notering en deze badge mogen jullie meenemen als je het leuk vindt.


Natuurlijk doen jullie alle 3 mee voor de prijzen voor de TOP-3 2013....die zit er binnenkort natuurlijk ook aan te komen.
Weet je wat nu weer zo leuk is......onze top-3 winnaar mogen we ook een kerstcadeautje geven.....
Onze sponsor  
http://www.t-scrap-ateljeetje.nl/

heeft deze geweldige prijs beschikbaar gesteld....


en jij Julie mag je gegevens dus ook naar mij mailen en dan is dit jouw kerstcadeautje met dank aan 't Scrap-Ateljeetje.
Julie please mail me because this die is yours, a little Christmas present.

Zo, als dit geen mooie eerste kerstdag is dan weet ik het niet meer......wat ons WLVC-blog betreft dan natuurlijk. Wij zijn heel blij met onze sponsors, ik kan het niet genoeg benadrukken.

Ook bij de lopende challenge is er weer een hele gave prijs te winnen....dus als je nog ergens een gaatje hebt....ga lekker aan de slag en doe mee.

Nogmaals namens ons allemaal hele fijne dagen........

Liefs van Plony.

11 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat cool! Heb ik gelukkig nog wat inzicht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Feikje!
    En felicitaties aan de dames van de top 3! Wat een prachtige "Frame" rijtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Julie en Feikje! En ik ben blij met mijn 2 e plekje.... Fijne dagen!

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Plony, ik wil allereerst de Dames van harte proficiat wensen, Feike voor het raden van de balletjes en Julie met de eerst plaats in de top drie. Wat een lastige keuze is dat zeg, ik vind ze alle drie prachtig!
    Verder wens ik jou en je gezin hele fijne Feestdagen Plony en uiteraard je teamleden ook. ik hou een klein maandje blogpauze en zal dus veel van de mooie creaties missen maar.dat haal ik allemaal wel weer in hoor!
    Geniet van jullie dagen, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you so much for choosing me in your top 3, I was thrilled, Beautiful cards everyone, Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Julie, did you understand that you won the lovely price from 't Scrap Ateljeetje? Please mail me so we can sent it to you.
      Hugs Plony.

      Verwijderen
  7. goede morgen dames , hartelijk gefeliciteerd hoor het zal best moeilijk geweest zijn om te kiezen, ze waren zo mooi allemaal,
    ik wens jullie allen hele goede feestdagen en een voorspoedig 2014,
    ga nu eindelijk maar genieten hoor plony,
    gr teuny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames, van harte gefeliciteerd met jullie winnende creaties, dat zijn geen kaarten meer maar echte creaties, vandaar. Fijne dagen en groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo hele DT en Plony,
    Wat zaten er veel balletje in dat potje zeg! En Fijkje bijna goed geraden...van harte gefeliciteerd en Julie gefeliciteerd met je eerste plekje in de top 3! En zelf ben ik super blij met mijn derde top 3 plekje!! en zet de badge heel graag op mijn blog!
    Allemaal mooie dagen en we zien elkaar weer in blogland!
    Lieve kerstgroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten in de top 3, Dames hartelijk Gefeliciteerd,
    En ook Fijkje ook van harte met je mooie mal,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen